اخبار باشگاه استقلال؛

اسماعیلی در استقلال می‌ماند/ زکی پور از جمع آبی پوشان جدا می‌شود

باشگاه استقلال پس از جذب بازیکنان مورد نظر، خروجی‌های خود را برای فصل بعد قطعی می‌کند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به اتمام بازی های لیگ برتر شفر و مدیران استقلال درصدد هستند ابتدا بازیکنان مورد نظر خود را برای فصل آتی جذب کنند و سپس خروجی های خود برای فصل بعد مشخص و اعلام کنند.

پس از ارشیا بابازاده دروازه بان سوم و نورافکن و بویان که اولین تا سومین خروجی استقلال را به طور قطع تشکیل داده اند، می توان از بازیکنانی همچون برزای ، جابر انصاری، پادوانی و علی قربانی نیز به عنوان خروجی های فصل آتی نام برد.

از طرفی زکی پور نیز به دلیل گذراندن خدمت سربازی از استقلال جدا می شود تا به تیم نظامی برود.

همچنین بازیکنانی که در فصل پیش عملکرد خوبی در هر یک از تیم ها داشته اند مد نظر شفر و مدیران استقلال قرار دارند و آبی ها این روز ها در پشت پرده با گزینه های خود مذاکراتی را دارند.

اسماعیلی از استقلال جدا نمی شود 

با توجه به اینکه مطرح شده یکی از تیم های قطری و 2 باشگاه لیگ برتری خواهان جذب فرشید اسماعیلی هستند اما یکی از مدیران استقلال در این باره گقت: اسماعیلی 2 سال دیگر با استقلال قرارداد دارد و هیچ تیم دیگری نمی رود.

نشست مدیران برای تعیین شرح وظایف در آکادمی استقلال 

با توجه به اینکه روز گذشته مدیران باشگاه استقلال در نشستی آکادمی این باشگاه را به ورمزیار و گودرز حبیبی سپردند تا آنها زیر نظر هیئت امنا به کار خود ادامه دهند، قرار است این 2 فرد که به عنوان سرپرست انتخاب شده اند امروز در جلسه ای دیگری شرح وظایف خود را بدانند و به نوعی حکم های خود را برای فصل آتی از مدیریت تحویل بگیرند.

يك هوادار به داد استقلال رسيد

با توجه به قهرمانى استقلال در جام حذفى و برد هاى اخير مديران استقلال به دنبال پرداخت دستمزد ماهيانه و پاداش به شفر بودند كه در اين امر يكى از هواداران آبى پوش كه بارها به استقلالى پاداش داده است كمك كرد تا حدود ٥٠ تا ٦٠ هزار دلار به سرمربى استقلال بابت دستمزد و پاداش پرداخت شود.

٢ نماينده استقلالى راهى مالزى شدند

زرندى و افضلى به عنوان نمايندگان استقلال براى شركت در قرعه كشى مرحله ١/٤ نهايى ليگ قهرمانان آسيا كه روز چهارشنبه در مقر AFC برگزار مى شود راهى كولالامپور شدند و در اين ميان عبداللهى در اين سفر غايب است
قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا ساعت 12:30 روز دوم خرداد ماه برگزار می شود.

مديران استقلال قرارداد تيام با كويت را تكذيب كردند

در حالى كه مطرح شده تيام با قراردادى ٢ ساله به تيم كويت پيوسته اما مديران باشگاه استقلال به شدت اين موضوع را تكذيب كردند و اعلام داشتند كه اين بازيكن براى تعطيلات در كويت حضور دارد و سپس راهى ايتاليا مى شود.

بازدید مدیران استقلال از زمین مرغوب کار

مدیران باشگاه استقلال به همراه ورمزیار و حبیبى امروز از زمین مرغوب کار دیدن کردند تا بدین ترتیب بررسى هاى لازم را براى استفاده از این زمین در آکادمى در دستور کار قرار دهند.

شفر بالاخره ایران را ترک مى کند

وینفرد شفر سرمربى تیم فوتبال استقلال پس از جلسه با مدیران استقلال و دریافت پاداش فردا و یا روز پنج شنبه ایران را به مقصد آلمان ترک مى کند.

حبیبى و ورمزیار فردا حکم مى گیرند

گودرز حبیبی به عنوان مدیر آکادمی و مدارس فوتبال استقلال انتخاب شد و در کنار او ورمزیار سرپرستى این آکادمى را عهده دار شد و در نهایت مدیران حکم نفرات جدید را امضا کردند و فردا به آن‌ها تحویل می دهند.

ورمزیار و حبیبى از این پس زیر نظر افتخارى، علی جباری، پندار توفیقی، جواد قراب، محمد سعیدی، مهدی عبدیان اعضاى هیئت امنا به فعالیت خود در آکادمى ادامه مى دهند.

خرید جدید شفر لو رفت

الهیار صیادمنش بازیکن تیم فوتبال جوانان کشورمان در رادار استقلالى‌ها قرار گرفته و مدیران این باشگاه مذاکرات اولیه را نیز انجام دادند

صیادمنش پیش از سابقه حضور در تیم سایپا را دارد قرار است فردا با عقد قراردادى ۵ ساله به استقلال بپیوندد تا جزو اولین خرید هاى استقلال قرار بگیرد.

این بازیکن در حال حاضر ۱۶ سال است و براى عقد قرارداد نیاز دارد تا با پدرش در پاى میز مذاکره حضور داشته باشد.

به این ترتیب این بازیکن مى تواند فردا قراردادى را با آبى‌ها منعقد کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۵ ۱۹ تير ۱۳۹۷
استقلالی که من میبینم ستاره ی 10000000روهم میگیره ازاین بابت شکی نیس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۵ ۰۱ خرداد ۱۳۹۷
استقلال پرافتخارترين تيم ايران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۵ ۰۱ خرداد ۱۳۹۷
استقلال پرافتخارترين تيم ايران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۵ ۰۱ خرداد ۱۳۹۷
استقلال سرور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۵ ۰۱ خرداد ۱۳۹۷
انشالله پیروزی تیم ملی ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۵ ۰۱ خرداد ۱۳۹۷
پرافتخارترين تيم ايران پرسپولیس
آخرین اخبار