رضایی:

آمریکا نمی‌تواند همه در‌ها را به روی ایران ببندد

دبیر تشخیص مصلحت نظام گفت:  آمریکا اگرچه از برجام‌خارج شده و به دنبال اعمال تحریم‌های جدید است، اما نمی‌تواند همه در‌ها را به روی ایران ببندد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محسن رضایی، دبیر تشخیص مصلحت نظام گفت: پروژه بزرگ پتروشیمی در مسجد سلیمان قبل و بعد برجام بر اساس زمان بندی های مناسب بین ایران و چین در حال اجرا بوده و کارشکنی های آمریکا خللی در روند کار ایجاد نکرده است.

وی با اشاره به اشتغالزایی در این پتروشیمی افزود: با اجرای فاز اول این پروژه، 3 هزار تن آوره و 2 هزار و 500 تن آمونیاک در روز در این شرکت تولید شده و برای 5 هزار نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم شغل ایجاد می شود.

رضایی بیان داشت: با اجرای این پروژه ها سرمایه های نیمه‌جان به ثروت بزرگی تبدیل می شود و توانایی ایستادگی ما را برابر استکبار و کارشکنی های دشمنان بیشتر می کند.

دبیر تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: اکنون وقت برخی از نیروهای کارآمد در کشور بیهوده هدر می رود اما اگر هر کدام از این ها یک مسئولیت اقتصادی را بر عهده بگیرند می‌توانند میراثی با ارزش را برای کشور به جای بگذارند.

رضایی اظهار کرد: دولت آمریکا یک بار دیگر تصمیم گرفته با ملت ایران زورآزمایی کند اما در این سال ها این چندمین بار است که این حرکت انجام می شود اما نمی دانیم که چرا آمریکا از این شکست ها تجربه کسب نکرده است.

وی افزود: ترامپ می داند که ایران با دست خالی در‌ جنگ تحمیلی پیروز شد اما یک بار دیگر جنگ اقتصادی راه انداخته و از برجام خارج شده است در حالی که همه دنیا این‌کار را نادرست و غیر منطقی می دانند.

رضایی با اشاره به اهداف جنگ اقتصادی آمریکا با ایران گفت: آمریکا در این جنگ اقتصادی 2 مسأله را هدف قرار داده که یکی ناامید کردن ملت و دیگری سلب اعتماد مردم ایران علیه نظام است.

دبیر تشخیص مصلحت نظام ادامه داد:  کارآفرینی و فعالیت افراد کارآفرین عین مقابله با دشمن در جنگ تحمیلی است زیرا امروز سلاح ما در‌جنگ اقتصادی مهمات نیست بلکه تلاش و اختراع و صنعت است و در این جبهه می توانیم پوزه آمریکا را به خاک بمالیم.

انتهای پیام/م

سربلندی در جنگ اقتصادی مقابل آمریکا با کارآفرینی

برچسب ها: اشتغال ، برجام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.