نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی:

خروج آمریکا از برجام قابل پیش‌بینی بود

نماینده مردم بیجار در مجلس گفت: خروج آمریکا از برجام قابل پیش‌بینی بود و اروپا هم علی‌رغم میل باطنی از برجام خارج می‌شود.

خروج آمریکا از برجام قابل پیش‌بینی بودبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛حمدالله کریمی، نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خروج آمریکا از برجام اظهار داشت: خروج آمریکا از برجام از قبل قابل پیش‌بینی بود و مدت‌هاست که آنها از برجام خروج شده‌اند اما رسماً آن را اعلام نکرده بودند.

وی گفت: بایستی دولت و وزارت خارجه کشور از قبل خروج آمریکا از برجام را پیش‌بینی می‌کردند چراکه آنها همیشه به‌دنبال منافع اقتصادی خودشان هستند و زمانیکه توافق برجام را نیز امضا می‌کردند مشخص بود که دولت آینده آمریکا تغییر پیدا می‌کند.

"شکوفایی اقتصاد ایران" راهکاری برای خروج از وابستگی به بیگانگان

وی خاطر نشان کرد: اروپا قصد دارد که در برجام بماند اما سئوال اینجاست که آیا توانایی این ماندن را دارند، معتقدم آنها علی‌رغم میل باطنی، از برجام خارج می‌شوند.

کریمی افزود: باید برای خروج از وابستگی ایران به کشورهای دیگر، اقتصاد کشور شکوفا و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی به سهولت بتوانند در کشور سرمایه‌گذاری کنند.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی گفت: باید به تولیدات داخلی توجه بیشتری کنیم چراکه در اینصورت اقتصاد کشور بهبود پیدا می‌کند و کشورهای دیگر نیز خودبه‌خود تمایل به سرمایه‌گذاری در ایران را پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/ز

آمریکا قابل اعتماد نیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.