مدیرکل زندان‌های کردستان:

مراسم جشن گلریزان، در سنندج برگزارمی شود

مدیرکل زندان‌های کردستان گفت: جشن گلریزان، برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد ۹ خرداد مصادف با ۱۴ رمضان المبارک در سنندج برگزار خواهد شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های کردستان اسحاق ابراهیمی زمان برگزاری جشن گلریزان و آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد استان را ۹ خرداد ماه مصادف با ۱۴ رمضان المبارک اعلام کرد و گفت: این جشن همچون سنوات گذشته در محل مجتمع فرهنگی و هنری سنندج راس ساعت ۱۷ عصر برگزار می‌گردد و امیدواریم همچون سنوات گذشته با حضور گرم خیرین و مردم نیک اندیش کردستانی، شاهد آزادی تعدادی دیگر از زندانیان جرائم غیرعمد استان باشیم.
مدیرکل زندان‌های کردستان و نائب رئیس هیأت امنای ستاد دیه استان با بیان این مطلب که در حال حاضر بیش از ۳۳۰ زندانی جرائم غیرعمد در زندان‌های استان تحمل حبس می‌نمایند، گفت: برای آزادی این تعداد زندانی نیازمند جرائم غیرعمد مبلغی حدود ۲۵ میلیارد تومان نیاز است.
ابراهیمی مردم و خیرین را حامیان اصلی ستاد مردمی دیه دانست و افزود: خوشبختانه مردم همه ساله با حضور سبز خود موجبات دلگرمی اعضای این ستاد مردمی را به وجود آورده اند و امیدواریم امسال نیز این مردم نیک اندیش حماسه‌ای دیگر را رقم بزنند.
وی از برگزاری جشن گلریزان در ۱۰ نقطه دیگر استان خبر داد و گفت: در سایر نقاط استان نیز جشن کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد برگزار خواهد شد که زمان برگزاری آن‌ها نیز متعاقبا اعلام می‌گردد.

انتهای پیام/م

برگزاری جشن گلریزان در سنندج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.