هزینه بیش از 24 میلیاردی بنیاد برکت در همدان

مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان از هزینه 24 میلیارد و 328 میلیون تومان میلیاردی بنیاد برکت برای ساخت مدرسه و مسجد در همدان خبر داد.

هزینه  بیش از 24 میلیاردی بنیاد برکت در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  فرزاد تیموری، مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان با اشاره به اینکه ساماندهی، افزایش و توسعه مشارکت‌های مردمی به عنوان خیران مدرسه‌ساز در امر مدرسه‌سازی از وظایف اداره کل نوسازی مدارس استان است، بیان کرد: از 66 پروژه تعهد شده از سوی بنیاد برکت برای استان همدان 54 پروژه احداث مدرسه است، که از این تعداد 34 مدرسه به بهره‌برداری رسیده است.

وی  خاطر نشان کرد: 54 پروژه مدرسه‌سازی که از سوی بنیاد برکت برای استان همدان در نظر گرفته شده  که متشکل از 286 کلاس درس است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان با بیان اینکه از آغاز احداث پروژه‌ها تاکنون 177 کلاس درس به بهره‌برداری رسیده است، بیان کرد:  باقی پروژه‌های تعهد شده از سوی بنیاد برکت در استان در حال احداث است که تعدادی از این پروژها تا قبل از شروع سال تحصیلی 97-98 به بهره‌برداری می‌رسد.

تیموری با بیان اینکه از 66 پروژه تعهد شده از سوی بنیاد برای استان همدان 12 پروژه احداث مسجد است، گفت: کل اعتبار در نظر گرفته شده از سوی بنیاد برکت برای احداث مدرسه و مسجد در استان همدان 24 میلیارد و 328 میلیون تومان است.

وی در ادامه افزود: مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان در نیمه نخست امسال 8 مسجد تعهد شده از سوی بنیاد برکت در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

 مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان نشان کرد: برای طرح‌های به بهره‌برداری رسیده در استان تاکنون 12 میلیارد و 129 میلیون تومان اعتبار صرف شده است.

تیموری در پایان بیان کرد: اجرای پروژه‌های عمرانی مربوط به آموزش و کانون پرورش فکری، تخریب، بازسازی و مقاوم‌سازی مدارس و استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس از جمله وظایف اداره کل نوسازی مدارس است.

انتهای پیام/د.ا

هزینه 12 میلیاردی بنیاد برکت برای مدرسه سازی در همدان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.