فرمانده سپاه ناحیه بهار خبر داد؛

برگزاری بیش از 20 عنوان برنامه به‌ مناسبت سالروز سوم خرداد در بهار

فرمانده سپاه ناحیه بهار از برگزاری بیش از 20 عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در شهرستان بهار خبر داد.

برگزاری بیش از 20 عنوان برنامه به‌ مناسبت سالروز سوم خرداد در بهاربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سرهنگ سید جواد حسینی فرمانده سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه آزادسازی خرمشهر یکی از محوری‌ترین اهداف عملیات بیت المقدس بود، گفت: به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر بیش از 20 برنامه در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج سپاه ناحیه بهار برگزار می‌شود.

 وی به برنامه های پیش بینی شده اشاره کرد و گفت: برگزاری شب خاطره در جوار شهدای گمنام در لالجین، تجلیل از خانواده معظم شهدای عملیات بیت المقدس و روایتگری و خاطره‌گویی در مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج و نشست‌های سیاسی در سطح پایگاه‌های مقاومت از برنامه پیش بینی شده در این ایام است.

فرمانده سپاه ناحیه بهار تصریح کرد: شاخص‌ترین برنامه برگزاری صبحگاه مشترک با حضور مسئولین ارگان‌ها و نهادهای شهرستان و نیروهای مسلح در سوم خرداد در سپاه ناحیه بهار است.

حسینی با اشاره به کلامی از بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه «خرمشهر را خدا آزاد کرد»، اظهار داشت: شجاعت و امدادهای غیبی باعث شد تا دشمن با شکست بزرگی مواجه شود و در عملیات غرورآفرین بیت المقدس خرمشهر آزاد شد.

انتهای پیام/ د.ا

گرامیداشت سالروز سوم خرداد در بهار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.