تبعیت از قرآن تنها راه نجات بشریت

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه خوزستان گفت: تنها راه نجات بشریت و جامعه‌ی اسلامی و جمهوری اسلامی ایران تبعیت از قرآن و حرکت در مسیر قرآن است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام سیدمحمد طباطبایی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه خوزستان گفت: برپایی نمایشگاه قرآن و عترت در اهواز در واقع برای نشان دادن راه است و قرآن کریم راه را به ما نشان داده است و ما باید به سمت قرآن هدایت و حرکت کنیم.

وی افزود: ماه رمضان ماه نزول قرآن است و قرآن کتابی است که خداوند متعال بر آخرین پیامبر خود نازل کرد. اگر انسان‌ها قرآن کریم را سرمشق و سرلوحه‌ی زندگی خود قرار بدهند سعادتمند در دنیا و آخرت خواهند شد.

طباطبایی بیان داشت: امروز قرآن در مهجوریت قرار گرفته است و قطعا مهجوریت قرآن کریم با نمایشگاه برگزار کردن رفع نمی‌شود.

وی با اشاره به زمان برطرف شدن مهجوریت قرآن عنوان کرد: زمانی مهجوریت قرآن برطرف خواهد شد که شما تجسم قرآن را در جامعه ببینید. مردم باید تمام زندگی خود را بر مدار قرآن قرار بدهند.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه خوزستان گفت: قرآن کریم راه را به ما نشان داده است و قرآن به ما می گوید: « وَلَن تَرضىٰ عَنکَ الیَهودُ وَلَا النَّصارىٰ حَتّىٰ تَتَّبِعَ مِلَّتَهُم ». اگر در سیاست خارجه ما براساس همین آیه قرآن عمل بکند خیلی از مشکلات ما حل خواهد شد.

انتهای پیام/م

حرکت در مسیر قرآن راهکار نجات جامعه  اسلامی و بشریت

برچسب ها: قرآن ، ماه رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.