به مناسبت هفته جهاد کشاورزی؛

بهره برداری از یازده پروژه کشاورزی و دامپروری کرمان

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمان گفت: در هفته جهاد کشاورزی سه پروژه آبیاری تحت فشار، سه طرح لوله گذاری، دو واحد گلخانه سبزی و صیفی، یک طرح بسته بندی و دو واحد پرورش مرغ گوشتی در شهرستان کرمان افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،احمد مسعودی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمان گفت: در هفته جهاد کشاورزی یازده پروژه کشاورزی و دامپروری که شامل ۶ طرح آب و خاک، دو طرح تولیدات گیاهی، یک طرح صنایع تبدیلی و دو طرح دامپروری به بهره برداری می‌رسد.

وی با تاکید بر استفاده صحیح از منابع آب موجود گفت: سه پروژه آبیاری تحت فشار در مساحت‌های ۸۵، ۷۱ و ۶۴ هکتار با هزینه کرد اعتبار دولتی ۵۹۵۰، ۷۱۰۰ و ۴۴۸۰ میلیون ریال اجرا شده است که این طرح‌ها با هزینه کرد اعتبار کل بیش از ۲۱ میلیارد ریال اجرا شده اند.

وی افزود از دیگر طرح‌های آب و خاک، سه طرح لوله گذاری با هزینه کرد اعتبار کل بیش از ۵ میلیارد ریال که ۴.۵ میلیارد ریال از اعتبارات دولتی است، به بهره برداری می‌رسد.

مسعودی در ادامه افزود: دو واحد گلخانه سبزی و صیفی با هزینه کرد اعتبار ۵۷۶۰۰ میلیون ریال و ظرفیت تولید هر کدام ۳۰ تن در سطح ۳۰۰۰ مترمربع و یک واحد بسته بندی در سطح ۱۳۰۵ مترمربع و ظرفیت ۷۹۰ تن با هزینه کرد اعتبار ۲۶ میلیارد ریال که ۳.۶ میلیارد ریال آن دولتی است، در این هفته افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

مدیرجهادکشاورزی شهرستان کرمان گفت: افتتاح دو واحد پرورش مرغ گوشتی در سطح هرکدام ۸۰۰۰ هکتار با هزینه کرد اعتبار ۸۷ میلیارد ریال افتتاح می‌شود که با راه اندازی این واحد‌ها ۴۰۰۰۰ قطعه مرغ گوشتی به ظرفیت شهرستان کرمان افزوده می‌شود.

انتهای پیام/ی

بهره برداری از طرح های هفته جهاد کشاورزی در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار