23 درصد مدارس در اردبیل به صورت دو نوبته اداره می شود

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش اردبیل گفت: 23 درصد مدارس در اردبیل به صورت دو نوبته اداره می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی ورودی، معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش اردبیل امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: در شرایطی که 55 درصد مدارس شهرستان پارس‌آباد به صورت دو نوبته اداره می‌شوند، در شهرستان مشگین‌شهر این آمار 50 درصد و اردبیل 23 درصد گزارش شده و مطمئنا چنین شاخص‌هایی در کسب نتایج دانش‌آموزان در آزمون‌های علمی تأثیر منفی خود را خواهد گذاشت.

وی گفت: در دولت دهم مصوب گردید تا 31 استان از مجتمع‌های آموزشی برخوردار شوند و این در شرایطی است که تنها استان اردبیل از این قافله عقب ماند تا سیاست مورد نظر اجرایی نشود.

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش اردبیل با اشاره به اینکه توزیع عادلانه امکانات در اردبیل اتفاق نیافتاده است، اظهار کرد: با وجود این چالش‌ها کسب موفقیت‌های آموزش و پرورش استان اردبیل در حوزه‌های مختلف قابل تقدیر است.

ورودی در ادامه بیان کرد: استان اردبیل با وجود برخورداری از 14 هزار دانش‌آموز در رشته تجربی از یک هزار و 500 صندلی پذیرش دانشجو برخوردار بوده و این موضوع نیازمند افزایش ظرفیت رشته‌های دانشگاهی بوده تا دانشجویان برای ادامه تحصیل رشته‌های مورد علاقه خود مجبور به حضور در دیگر استان‌ها نشوند.

انتهای پیام/ع

نبود مجتمع های آموزشی در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.