جمعه بازار خاتون ویژه بانوان کارآفرین سنندجی برپا می‌شود

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری سنندج از برپایی نخستین جمعه بازار ویژه بانوان سرپرست خانواده و کارآفرین خبر داد.

تورج سلطنت‌پوری سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری سنندج  در گفتگو با   خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،گفت: در راستای توانمندسازی زنان سرپرست خانواده و کارآفرین، این شهرداری برنامه ریزی لازم برای ایجاد مکان مناسب جهت ارائه توانمندی‌ها و تولیدات بانوان را صورت داده است.
وی افزود: یکی از رسالت‌ها و برنامه‌های سازمان مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری سنندج ایجاد فضای مناسب کسب و کار، ایجاد رقابت کسب وکار در بین بانوان در اقتصاد شهری است.
سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری سنندج گفت:نخستین جمعه بازار ویژه بانوان سرپرست خانواده و کارآفرین با همت امور بانوان استانداری در پارکینگ طبقاتی عبدالعلی سنندجی برپا می‌شود.
سلطنت‌پوری افزود: این جمعه بازار شامل ۹۵ غرفه است و بانوان می‌توانند صنایع دستی و مصنوعات خود را برای فروش ارائه نمایند.
وی بیان کرد: این بازار با نام جمعه بازار خاتون نامگذاری شده و مدیریت آن به یکی از انجمن‌های مردم نهاد فعال در حوزه توانمندسازی زنان واگذار شده است.
وی اعلام کرد: جمعه هفته جاری راس ساعت ۱۱ پیش از ظهر طی مراسمی با حضور مسولین این بازار افتتاح خواهد شد و شهروندان می‌توانند هر جمعه از ساعت ۹ الی ۲۱ از این جمعه بازار درپارکینگ طبقاتی عبدالعلی سنندجی در بلوار شهید نمکی در سنندج دیدن کنند.
سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری سنندج تصریح کرد: سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی به منظور ساماندهی مشاغل شهری و صنوف مزاحم و آلاینده طرح‌ها و برنامه‌های ریزی‌های لازم را صورت داده که در آینده نسبت به اطلاع رسانی آن اقدام خواهد شد.
سلطنت‌پوری گفت:با حمایت شهرداری در این بخش بستر سازی فیزیکی بازار و همچنین ایجاد تبلیغات محیطی و ایجاد برنامه‌های فرهنگی در موازی حرکت و مشتریان بازار انجام می‌شود.
وی در پایان گفت: امیدواریم شهروندان با استقبال از این جمعه بازار ضمن حمایت از بانوان سرپرست خانواده در آینده به سوی بازار ثابت روی بیاوریند.
انتهای پیام/م

برپایی نخستین جمعه بازار ویژه بانوان کارآفرین در سنندج

برچسب ها: اشتغال ، کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.