همزمان با ماه مبارک رمضان؛

پویش #سفره امام رضا(ع) راه‌اندازی شد

به همت معاونت ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی در ماه مبارک رمضان پویش #سفره امام رضا (ع) راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ در این پویش که به منظور ترویج فرهنگ افطاری ساده و فراگیر راه اندازی شده است، مخاطبان می‌توانند تصاویر و ویدئو‌های خود را با هشتگ سفره_ امام_ رضا در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند یا آن‌ها را از طریق تمامی پیام رسان‌های داخلی به شناسه @sofreEmamReza یا سایت پویش به نشانی www.sofreEmamReza.ir ارسال کنند.

محله‌ها، حاشیه شهر، مساجد، مترو، بوستان‌ها، معابر عمومی و مراکز خرید از محل‌های افطاری دادن در این پویش معرفی شده است و افطاری هایی، چون نان و پنیر و سبزی و خرما، چای و دمنوش و خرما، کوکو سیب زمینی، کوکوسبزی، سالاد اولویه، شله زرد، آش رشته، آش جو، سیب زمینی، تخم مرغ آب پز، آش عدس، بادمجان، شیربرنج، شامی، فرنی و حلوا از جمله افطاری‌های ساده پیشنهاد شده در این پویش است.

در این پویش جلب رحمت خدا، تقویت مشارکت اجتماعی در زمینه دینی و مردمی، تقویت احساس شادی و نشاط فردی و جمعی و ایجاد روحیه گذشت و ایثار بین مردم جامعه از جمله آثار افطاری دادن عنوان شده است.

جوایز برندگان این پویش 8 کمک هزینه سفر به مشهد مقدس برای 8 نفر با یک همراه، 8 فرصت حضور در آیین غبارروبی بارگاه مطهر رضوی، 88 میهمانی بر سر سفره امام رضا (ع) و 888 هدیه متبرک آستان قدس رضوی پیش بینی شده است.
 
انتهای پیام//ا.س
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.