رئیس اتاق بازرگانی اردبیل؛

حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به طور عملی در اردبیل انجام شود

رئیس اتاق بازرگانی استان اردبیل گفت: نیاز است حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به طور عملی در استان اردبیل انجام شود.

حسین پیرموذن، رئیس اتاق بازرگانی استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار داشت: نیاز است حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به طور عملی در اردبیل انجام شود تا سرمایه‌گذاران بدون هیچ دغدغه‌ای بتوانند در منطقه سرمایه‌گذاری کنند که این امر پویایی اقتصاد و اشتغال منطقه را به دنبال خواهد داشت.

وی با اشاره به این که هم‌اکنون بسیاری از واحدهای تولیدی استان اردبیل با مشکلاتی روبه‌رو هستند افزود: نیاز است در این زمینه دستگاه‌های مربوطه اهتمام ویژه‌ای داشته باشند تا مشکلات این واحدهای تولیدی برطرف شود.

رئیس اتاق بازرگانی استان اردبیل گفت: برخی بروکراسی‌های اداری و بانک‌ها مشکلاتی را برای سرمایه‌گذراران و واحدهای تولیدی به وجود آورده که انتظار می‌رود بانک‌های عامل در تسهیل روند خدمات‌دهی به سرمایه‌گذاران اقدامات عملی انجام دهند و در این زمینه انتظار از دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها بالاست.

پیرموذن با بیان این که تحقق اقتصاد مقاومتی و پویایی اشتغال و اقتصاد مقاومتی را از اولویت‌های مهم در استان دانست و گفت: در این زمینه باید حمایت‌های همه‌جانبه‌ای از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی انجام شود تا شاهد تحقق و پویایی اشتغال و اقتصاد منطقه باشیم.

وی تصریح کرد: با راه‌اندازی کمیته حمایت قضائی از سرمایه‌گذاران بسیاری از مشکلات واحدهای سرمایه‌گذاری و تولیدی در اردبیل حل شده که این کمیته با حضور مسئولان قضائی استان برگزار می‌شود.

وی افزود: پرونده 4 واحد تولیدی و سرمایه‌گذاری شرکت آسانبر اوج بران سبلان، شرکت سیم کابل اتابک، طرح گردشگری مشگین‌شهر و کشتارگاه جعفرآباد مورد بررسی قرار گرفته و برای حل مشکلات این واحدهای سرمایه‌گذاری راهکارهای لازم و دستورات قضائی مناسب صادر شد.

انتهای پیام/ح

بررسی مشکلات واحدهای تولیدی اردبیل

برچسب ها: سرمایه گذاری ، تولید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.