عضو شورای شهر مشهد؛

هوشمندسازی و شفافیت را در شهرداری مشهد به حد اعلا می‌رسانیم

رییس کمیسیون خدمات شهری، بهداشت، سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در سال ۹۷ به دنبال آن هستیم تا هوشمندسازی و شفافیت را در شهرداری مشهد به حد اعلاء برسانیم و این موضوع فقط در حد شعار باقی نماند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛  محمد حاجیان شهری افزود:در همین راستا دو مصوبه نیز در شورای اسلامی شهر صورت گرفته که این مصوبات در حال آماده‌سازی زیرساخت‌های اجرا در شهرداری است.

وی گفت: مشکل کمبود شفافیت هم از قوانین پیچیده شهرداری و هم از نحوه اجرای آن‌ها در شهرداری است؛ گاهی کارکنان و کارگزاران شهرداری خود اقدام به تفسیر قوانین می‌کنند؛ این در حالی است که شورای شهر مسوول وضع و تفسیر قوانین شهرداری است و در صورت نیاز باید پیگیری شود.

رییس کمیسیون خدمات شهری، بهداشت، سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر مشهد از کاهش اجرای سلیقه‌ای قانون در شهرداری با ابلاغ و اجرای طرح‌های تفصیلی جدید خبر داد و گفت: گاهی قوانین موجود، سلیقه‌ای اجرا می‌شود و می‌بینیم اجرای قوانین در این سوی یک خیابان با آن طرف یا از این منطقه شهرداری تا منطقه دیگر متفاوت است.
 
حاجیان شهری با بیان اینکه  خوشبختانه پس از ابلاغ طرح جامع جدید مشهد، طرح تفصیلی مناطق 1 و 9 نیز ابلاغ و اجرایی شدافزود: هم چنین مقرر شده طرح تفصیلی سایر مناطق نیز تا پایان سال جاری توسط مشاوران مربوطه تکمیل و تحویل شود، با ابلاغ و اجرای طرح تفصیلی همه مناطق شهر، بسیاری از اعمال سلیقه‌ها و اجرای سلیقه‌ای قانون در شهرداری رفع می‌شود مشروط به این که ما گرفتار مصلحت‌ها نشویم و فقط قانون را محکم اجرا کنیم.

انتهای پیام// م. ط
برچسب ها: شورای شهر ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.