آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

دنیای فوتبال هر روز شاهد شایعاتی از انتقال بازیکنان صاحب نام به تیم‌های مختلف است که برخی از آن‌ها تبدیل به واقعیت می‌شود.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از سایت «گل» هر روز در دنیای فوتبال شایعاتی از انتقال بازیکنان با مبالغ سرسام آور به سایر باشگاه‌ها منتشر می‌شود.

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

  • اولین خبر نقل  و انتقالات مربوط به انتقال پل پوگبا از منچستریونایتد به تیم یوونتوس است. مسئولان یوونتوس در تلاش اند تا این بازیکن را که 2 فصل پیش از این تیم به منچستریونایتد رفته بود را بازگردانند تا در تورین به فعالیت خود ادامه دهد. پوگبا در حال حاضر با خوزه مورینیو سرمربی تیم شیاطین سرخ،  رابطه خوبی ندارد.

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

کشمکش لیورپول و اتلتیکو مادرید برای جذب دیبالا

  • مسئولان لیورپول و اتلتیکو مادرید در تلاش اند تا پائولو دیبالا را جذب کرده و به تیم خود بیاورد. هر کدام از این 2 تیم نیز دلیلی برای جذب این بازیکن ارائه داده اند برای مثال تیم لیورپول می‌خواهد این بازیکن را جایگزین محمد صلاح در صورت انتقالش به رئال مادرید کند و اتلتیکو مادرید نیز به دنبال آن است تا جایگزینی برای آنتوان گریزمان بیابد.

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

لواندوفسکی هدف اصلی چلسی شد

  • تیم چلسی به دنبال آن است تا رابرت لواندوفسکی ستاره تیم ملی لهستان و بایرن مونیخ را جذب کرده و جایگزین آلوارو موراتا در این تیم کند. بدین ترتیب چلسی قصد دارد تا موراتا را به فروش رسانده و لواندوفسکی را جذب کند. لواندوفسکی در این فصل از بوندسلیگا توانسته عملکرد خوبی داشته باشد.

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

پاریس سن ژرمن اسطوره دروازه بانان جهان را طلب کرد

  • پاریس سن ژرمن به دنبال آن است تا جان لویجی بوفون، یکی از بزرگترین دروازه بانان جهان و اسطوره یوونتوس را جذب کرده و به تیم خود بیاورد. این تیم مبلغ ۸ میلیون یورو را برای جذب این دروازه بان ۴۰ ساله پیشنهاد کرده است و از همین جهت احتمال می‌رود انتقال او بسیار قوی‌تر از گذشته شده است.

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

نیمار به رئال مادرید نزدیک شد

  • نیمار جونیور فوق ستاره این روز‌های پاریس سن ژرمن از هر زمان دیگری به رئال مادرید نزدیک‌تر شد تا بتواند به این بپیوندد. این بازیکن مدیر برنامه هایش را برای رسیدن به توافق به دیدار با پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید فرستاده است.

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

آندره گومز از بارسا جدا می شود

آندره گومز بازیکن بارسلونا تلاش می‌کند تا در نقل و انتقالات تابستان آبی اناری‌ها را ترک کرده و به یک تیم در لیگ جزیره انگلیس بپیوندد. این بازیکن در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نمی‌تواند حضور داشته باشد.

انتهای پیام/

شایعات نقل و انتقالات پنج لیگ مطرح اروپایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Afghanistan
Amir
۲۰:۴۱ ۰۱ خرداد ۱۳۹۷
خیلی عالي
آخرین اخبار