پرداخت خدمات درمانی تا سقف ۷/۵ ملیون تومان به ورزشکاران

هیئت پزشکی ورزشی یزد به ورزشکاران دارای کارت خدمات درمانی تسهیلات می‌دهد.

حمید رضا فلاح نژاد رییس هیئت پزشکی ورزشی استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد گفت: در سال ۹۶ در سطح استان یزد ۶۴ هزار و ۵۴۹ نفر بیمه ورزشی شده که نسبت به سال۹۵ تعداد۹۰ نفر افزایش داشته است.

فلاح نژاد افزود: از این تعداد بیمه شده در سال گذشته ۲۶ هزار و۶۶۰نفر خانم و۳۷هزار و ۸۸۹ نفر آقا بودند.

حمیدرضا فلاح نژاد با بیان اینکه در سال۹۵ استان یزد جزو ۸استان پایلوت در اجرای بیمه یکساله بود گفت: یکساله شدن بیمه در سال۹۵ دلیلی بر افزایش ۸/۵ درصدی نسبت به سال۹۴ بود. همچنین سال ۹۶ تحت تاثیر سال ۹۵ قرار گرفت و سالی بود که همه بیمه شده بودند به همین دلیل در آستانه کاهش آمار در این سال قرار گرفتیم که با تمهیدات لازم علاوه بر جلوگیری از کاهش آمار ، افزایش اندکی پیدا کردیم.

رییس هیئت پزشکی ورزشی با اشاره به کارت خدمات درمانی و ورزشی گفت: ورزشکاران فقط با دریافت این کارت اجازه حضور در سالن ها و باشگاه های ورزشی را دارند و اگر آسیبی به ورزشکار برسد با داشتن این کارت تمام خدمات درمانی تا سقف ۷/۵ ملیون تومان شامل ۴۰ جلسه فیزیوتراپی بدون دریافت هزینه به ورزشکار مصدوم ارائه داده می شود.

وی درمورد ارائه دیگر خدمات گفت: کلینک پزشکی ورزشی تمام فاکتورهای درمانی را تحویل و طبق تعرفه هزینه ها را تا سقف ۷/۵ ملیون تومان پرداخت می‌کند.

حمیدرضا فلاح نژاد یکی دیگر از خدمات هیئت پزشکی ورزشی را تست پیکر سنجی دانست و گفت: این تست یعنی بررسی استعداد ورزشکار که در چه رشته ورزشی آمادگی فعالیت دارد و همچنین این ورزشکار توسط افراد دوره دیده معاینه و آنالیز آن به تهران ارسال و پاسخ آن از طریق سیستم با اولویت ۱تا۲۵ برای هر ورزشکار اعلام می شود.

انتهای پیام/ص

ارئه تسهیلات به ورزشکاران دارای کارت خدمات درمانی

برچسب ها: خبر ورزشی ، پزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار