فعالیت دو اپراتور خدمت رسان پستی به زودی در یزد

مدیر کل پست استان یزد از فعالیت دو اپراتور خدمت‌رسان پستی و ورود برند‌های بزرگ در خدمات فروش اینترنتی در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار حاضر در محل  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  مسعود دهقان مدیر کل اداره پست استان یزد در آیین تکریم و معارفه روسای اداره پست اردکان با اشاره به شرایط نامساعد پست کشور در ابتدای آغاز کار دولت تدبیر و امید، خاطر نشان کرد: اتفاق بزرگی در تغییر ساختار و اصلاح وضعیت حاکم بر پست کشور در ابتدای آغاز فعالیت دولت اتفاق افتاد و آن تدوین اساسنامه جدید شرکت پست به عنوان شرکت ملی بود.

وی افزود: با این تغییرات، شرایط مطلوبی بر شرکت پست کشور به‌عنوان یک شرکت ملی حاکم شده است.

دهقان با اشاره به فعالیت اپراتور‌های جدید در این حوزه، تصریح کرد: نقش پست در حوزه خدمات حاکمیتی بسیار پررنگ‌تر شده و علاوه بر سرویس‌های پایه پستی، خدمات بین‌المللی نیز به ارائه خدمت این نهاد اضافه شده است که فعالیت دو اپراتور خدمت‌رسان در این حوزه نیز به زودی آغاز خواهد شد.

وی از مأموریت جدید این سازمان در طرح‌های بزرگی مثل طرح ملی «جی نف» و «سیماک» خبر داد و خاطرنشان کرد: جلسات تخصصی با شهرداری‌ها در زمینه‌ی اجرایی شدن طرح «جی نف» در دست انجام است که با اجرای آن تمامی اطلاعات مکانی بر پایه کلید مشترک «کد پستی» ثبت و ضبط خواهد شد و استانداردسازی آدرس‌ها نیز از این طریق امکان‌پذیر می‌شود.

مدیر کل پست استان یزد افزود: طرح «سیماک» (سامانه یکپارچه مدیریت املاک کشور) نیز با سیستم پست کشور در دست اجرا قرار گرفته است که این سازمان در رابطه با مدیریت بهینه امور املاک و نیز تسهیل دسترسی به اطلاعات آن خدمات مؤثری ارائه خواهد کرد.

دهقان در پایان نیز خدمات خرید اینترنتی را پرترافیک‌ترین خدمات در پست خواند و ورود برند‌های بزرگ در خدمات فروش اینترنتی را از جمله اتفاقات مهم برای رونق خدمات پستی در آینده‌ای نه‌چندان دور ذکر کرد.

انتهای پیام/ص

دو اپراتور خدمت رسان پستی به زودی در یزد فعالیت خواهند کرد

برچسب ها: پست ، تکنولوژی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.