بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)؛

برگزاری هزار و ۵۰۰ ویژه برنامه در نقاط مختلف سیستان وبلوچستان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: هزار و ۵۰۰ ویژه برنامه به مناسبت سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی و قیام ۱۵ خرداد در نقاط مختلف این استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، عباس صفدریرئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان  در نشست هماهنگی و برنامه ریزی مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و یوم الله ۱۵ خرداد اظهار داشت: قیام ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ نقش مهم و موثری در شکل گیری پیروزی انقلاب اسلامی داشته است.

صفدری  بیان کرد: از آنجایی که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران ریشه‌های انقلاب را در ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ پایه گذاری کردند بزرگداشت این ایام فرصتی مناسب برای ترویج اندیشه‌های ناب و ارزشمند امام راحل است.

وی ادامه داد: قیام ۱۵ خرداد یادآور فداکاری، رشادت‌ها و مبارزات سرسختانه مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه رخداد‌های تاریخی پیوند نزدیکی با باورها، گرایش‌ها و آرمان‌های جامعه دارند مردم ایران اسلامی با گرامیداشت این ایام ضمن تجدید عهد دوباره با رهبر معظم انقلاب بر پیروی و تبعیت کامل از ولایت فقیه تاکید می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: جایگاه روحانیت در مبارزه با استکبار جهانی از قیام ۱۵ خرداد به بعد رسمیت ویژه‌ای پیدا کرد.

صفدری بیان کرد: پاسداشت وقایع مهم و تبیین این مسائل برای نسل جوان حاضر در جامعه تاثیر بسزایی در تحکیم ارزش‌های انقلاب اسلامی دارد.

وی ادامه داد: نسل جدید آگاهی چندانی از این وقایع ندارند و باید تمام مسائل برای آنان به خوبی تبیین شود.

وی از برگزاری ویژه برنامه‌های مختلف این ایام در سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: برنامه محوری سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در مسجد حضرت امام حسین (ع) شهرستان زاهدان بعد از افطار برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: ویژه برنامه گرامیداشت قیام یوم الله ۱۵ خرداد در مصلی قدس زاهدان برگزار می‌شود.

وی برگزاری سوگواره شب‌های شعر، اجرای ویژه برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی با دعوت از صاحب نظران شیعه و سنی، اجتماع روحانیان شیعه و سنی و همایش فرماندهان نیروی‌های مسلح با هدف تبیین اندیشه‌های دفاعی حضرت امام خمینی (ره) را از جمله برنامه‌های شاخص گرامیداشت این ۲ رویداد مهم انقلاب اسلامی در سیستان و بلوچستان ذکر کرد.

انتهای پیام/ع

برگزاری سوگواره شب‌های شعر،درزاهدان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار