کمک حدود ۳ میلیاردی مردم محلات برای آزادی زندانیان + عکس

مردم شهرستان محلات حدود ۳ میلیارد ریال برای آزادی زندانیان کمک کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ جشن گلریزان کمک به زندانیان محلات به همت ستاد دیه این شهرستان و با حضور خیران، نیکوکاران، مسئولین استان مرکزی و شهرستان بمنظورکمک به آزادی زندانیان نیازمند جرائم غیر عمد، در سالن سینمای نور محلات برگزار شد.

خیران در این جشن مبلغ ۲ میلیاردو ۷۵۰ میلیون ریال جهت کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد کمک کردند که حدود ۲ برابراین مبلغ توسط ستاد دیه استان مرکزی برای کمک به آزادی این زندانیان صرف خواهد شد.

همچنین در این مراسم خیران محلاتی ۳ هزار متر مربع سنگ ساختمانی برای نمای ساختمان زندان محلات و مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال هم جهت مداوا و کمک به یک کودک سرطانی جمع آوری و به وی اهدا کردند.

احمدی رئیس دادگستری محلات در این مراسم ضمن ارائه گزارشی از وضعیت زندانیان غیر عمد این شهرستان گفت: در حال حاضر تعداد ۴۵ زندانی جرائم غیرعمد بابت حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بدهی‌های مالی و به دلیل عدم توانایی در پرداخت در زندان شهرستان محلات در حبس هستند.

حجت الاسلام ربانی امام جمعه محلات هم در این مراسم گفت: با آزادی یک زندانی جرائم غیرعمد از زندان در حقیقت یک خانواده از نابودی و آسیب‌های اجتماعی نجات پیدا می‌کند و هرگونه حرکت مادی و معنوی در راستای آزادی این قشر آسیب‌پذیر از جامعه در ماه نزول قرآن، قطعا برکاتی مادی و اخروی دارد که اندازه آن به استناد آیات قرآن تنها در نزد خالق قابلیت احصا دارد.

کمک حدود ۳ میلیاردی مردم محلات در جشن گلریزان برای زندانیان

انتهای پیام /ج

جشن گلریزان کمک به آزادی زندانیان نیازمند جرائم غیر عمد شهرستان محلات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.