برگزاری نمایشگاه کتاب علوم قرآنی در ایلام

مسئول دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت:به مناسبت ماه مبارک رمضان نمایشگاه کتاب علوم قرآنی و نرم‌افزار در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی استان ایلام دایر می‌شود.

برگزاری نمایشگاه کتاب علوم قرآنی در ایلام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; عظیم ایدی مسئول دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام  در نمایشگاه کتاب علوم قرآنی و نرم‌افزار که در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی استان برگزار شد، گفت: در این  نمایشگاه بیش از 500 عنوان کتاب و نرم‌افزار به علاقه‌مندان ارائه می‌شود و حدود 5 هزار جلد کتاب با تخفیف 50 درصدی در این نمایشگاه در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه از هشتم ماه مبارک رمضان پذیرای علاقه‌مندان، پژوهشگران، دانشجویان، دانش آموزان، فعالان قرآنی و سایر اقشار مختلف مردم خواهد بود افزود: در این نمایشگاه کتب دینی، کودک و نوجوان، طب اسلامی، قرآن و نهج‌البلاغه، داستان و علوم دینی و نرم‌افزار تا پایان ماه مبارک رمضان ارائه می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند در دو نوبت صبح و عصر برای بازدید از این نمایشگاه مراجعه کنند.

ایدی اضافه کرد: همچنین در ایام ماه مبارک رمضان در شهرستان های ایوان، دهلران و آبدانان به همت ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها نمایشگاه کتاب علوم قرآنی دایر می‌شود.

انتهای پیام/اس

 

نمایشگاه کتاب علوم قرآنی در ایلام

برچسب ها: قرآن ، رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.