انتخاب موزه تاریخ علوم دانشگاه اردبیل به عنوان موزه برتر کشور

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی گفت: موزه تاریخ علوم این دانشگاه برای سومین سال پیاپی به عنوان موزه برتر کشور در سال 1396 انتخاب شد.

محمد نریمانی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی امروز در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، افزود: انتخاب موزه برتر کشور در چهار گروه موزه ‌های خصوصی و موزه‌ های دولتی بزرگ، متوسط و کوچک و 12 شاخص شامل آموزش، بازدید از موزه، معرفی، نگهداری و حفاظت، پژوهش، توسعه مدیریت، خلاقیت و نوآوری، گردآوری، تلاش برای بقا، شعار روز جهانی موزه، کودک و نوجوان و اعمال استانداردهای فنی و توسعه فیزیکی انجام می شود.

وی بیان کرد: در آئین ویژه روز جهانی موزه سالجاری که با شعار جهانی ارتباطات خلاق و نوین موزه ­ها؛ رویکردهای جدید مخاطبان جدید در تهران برگزار شد، از موزه تاریخ علوم دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان موزه برگزیده کشور در چهار شاخص در بخش موزه ­های دولتی کوچک در سال 1396 تجلیل به عمل آمد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی ادامه داد: موزه تاریخ علوم دانشگاه محقق اردبیلی تنها موزه ای است که در تمامی رده ها و گروه ها در بیشترین شاخص در چهار عنوان منتخب شده است.

انتهای پیام/ع

موزه تاریخ علوم دانشگاه محقق اردبیلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.