مدیر امور سرمایه گذاری جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت:

بیش از ۵۰۰ فقره تسهیلات به بهره برداران بخش کشاورزی استان پرداخت شد

مدیر امور سرمایه گذاری جهاد کشاورزی استان گفت:تاکنون بیش از ۵۰۰ فقره تسهیلات با مبلغی بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال در بخش کشاورزی به بهره برداران متقاضی پرداخت شده است.

بهدانی مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛گفت:در سال ۹۶ بهره برداران و تولید کنندگان بخش کشاورزی استان که متقاضی دریافت تسهیلات بانکی برای سرمایه گذاری در این بخش بودند با محوریت صادرات محصولات کشاورزی  به بانکهای عامل معرفی شدند.                

                               
وی افزود:این تسهیلات از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی در فعالیت های مختلف بخش کشاورزی از جمله  صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی،تولیدات دام و طیور،توایدات گیاهی،گلخانه های محصولات کشاورزی،طرح های مرتبط با بهره وری آب ، مکانیزاسیون کشاورزی و طرح های با محوریت صادرات محصولات کشاورزی  بوده است.

 

بهدانی گفت:این تسهیلات با نرخ کارمزد ۱۰ تا ۱۴ درصد در دو بخش تسهیلات سرمایه ای و سرمایه در گردش به متقاضیان ارائه شد که بازپرداخت این تسهیلات در بخش سرمایه ای ۸۴ ماه و در بخش سرمایه در گردش ۱۲ ماه بوده است.                     

 

مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی افزود:پرداخت تسهیلات به متقاضیان ادامه دارد و این مبلغ در چند ماه ابتدایی سال ۹۷ افزایش خواهد داشت.

انتهای پیام/غ

پرداخت بیش از ۵۰۰ فقره تسهیلات به بهره برداران بخش کشاورزی استان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.