مدیر عامل آبفای کاشان :

با وجود بارندگی‌های اخیر کم آبی همچنان در کمین است

مدیر عامل آبفای کاشان گفت: بارندگی ها مشکلات بی آبی در حوزه شرب را برطرف نکرده و همیشه نیازمند مدیریت مصرف هستیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدرضا اسدی در جلسه کمیته بحران شهرستان کاشان اظهار کرد: با وجود بارندگی های بهاری همچنان با مشکل کمبود آب شرب مواجه هستیم و ضروری است بحث های مدیریت مصرف را بیش از پیش جدی بگیریم.

وی، با بیان اینکه بارندگی ها مشکلات بی آبی در حوزه شرب را برطرف نکرده و همیشه نیازمند مدیریت مصرف هستیم، افزود: ضرورت این مباحث باید به صورت علمی برای عموم مردم اطلاع رسانی شود.

رییس هیئت مدیره آبفای کاشان، با بیان اینکه سرانه مصرف ۲۰۰ لیتری شهروندان بسیار زیاد است، گفت: مردم منطقه باید مخاطرات بی آبی منطقه و شهرستان را جدی گرفته و مصرف سرانه را تا ۱۲۰ لیتر کاهش دهند.

اسدی، پرهیز از مصارف غیرضروری و استفاده از ادوات و شیرآلات کاهنده مصرف آب در منازل را موثر دانست و خاطرنشان کرد: شرکت آبفای کاشان نیز برنامه های تشویقی و حمایتی در این خصوص را مدنظر قرار داده است.

وی، با بیان اینکه منطقه کاشان یک منطقه کم آب است، تاکید کرد: مشکلات همچنان بر جای خود باقی است و احتمال دارد با افزایش ناگهانی درجه حرارت هوا در ماه های پیش رو مصرف بالا رفته و با وجود منابع محدود و کاهش ۲۰ درصدی خط انتقال زاینده رود با قطعی آب مواجه شویم، از این رو لازم است همه آماده شرایط سخت باشیم.

 

انتهای پیام/م

 

جلسه کمیته بحران شهرستان اصفهان

برچسب ها: وزارت نیرو ، بحران آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.