شهربابک قطب والیبال کشور می شود

مدیرعامل باشگاه صنعت مس شهربابک گفت: برنامه ریزی شده است، طی چهار سال آینده، شهربابک به عنوان قطب والیبال کشور معرفی شود.

علی هاشمیان، مدیرعامل باشگاه صنعت مس شهربابک در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: با توجه به مطالعاتی که در حوزه والیبال شهرستان انجام دادیم و با توجه به خلائی که بین نسل قدیم و جدید بوجود آمده بود، قصد داشتیم آموزش ها را از سیستم سنتی خارج کنیم.

وی افزود: با نگاه به پیشینه ای که والیبال شهربابک داشت رایزنی ها و صحبت های زیادی شد و با یک دید آکادمیک نسبت به ورزش والیبال و کارهای مطالعاتی تصمیم گرفتیم فردی را با برنامه و کیفیت مناسب انتخاب کنیم.

هاشمیان تصریح کرد: با بررسی های انجام شده با آقای معمری که یکی از بنیان گذاران آکادمیک والیبال در ایران ، مدرس جهانی و دارای بالاترین مدرک مربیگری در دنیاست، وارد مذاکره شدیم و به توافق رسیدیم.

 

وی با بیان اینکه ما با انتخاب وی، سه هدف مهم را دنبال می کنیم، یادآور شد: با توجه به اینکه آقای معمری تجربه کار با بانوان را دارند، با حضور این مربی بزرگ و تقویت تیم والیبال بانوان شهرستان تا دو سال آینده در سطح اول والیبال کشور حضور پیدا خواهیم کرد.

هاشمیان به فعالیت وی در تیم ملی والیبال نشسته اشاره کرد و افزود: با تقویت تیم والیبال نشسته شهربابک نیز در سوپر لیگ کشور به رقابت می پردازیم.

وی بهبود بخشیدن کار در آکادمی والیبال شهربابک را از دیگر اهداف باشگاه مس عنوان کرد و گفت: برنامه ما این است، در چهار سال آینده شهربابک به عنوان قطبی در والیبال کشور معرفی شود.

هاشمیان از اجرای طرح استعدادیابی بزرگ والیبال زیر نظر علیرضا معمری در شهربابک خبر داد و افزود: علاقه مندان می توانند امروز چهارشنبه 2 خرداد جاری برای استعدادیابی در رده های سنی 10 الی 14 سال به سالن والیبال استادیوم تختی مراجعه کنند.

علیرضا معمری، مدیر فنی تیم والیبال مس شهربابک به سابقه کار خود در کرمان اشاره کرد و گفت : سه چهار سال پیش من در باشگاه گل گهر سیرجان به مدت دو سال فعالیت کردم که نتیجه کار بسیار خوب بود.

وی افزود : در آن هنگام باشگاه گل گهر به غیر از سیرجان شهرهای بافت، جیرفت، راور و شهربابک را نیز زیر پوشش قرار داد و من طی سفری به شهربابک داشتم احساس کردم ظرفیت و علاقه والیبال این شهرستان خیلی زیاد است.

معمری یادآور شد : طی تماسی که با بنده گرفته شد و با توجه به اینکه باشگاه مس باشگاهی جوان است و در فوتبال پایه هم سرمایه گذاری کرده، بستر را مناسب دیدم و با صحبت و توافق با مسئولان به این نتیجه رسیدم که شرایط برای کار کردن خصوصا در والیبال پایه شهربابک مهیاست.

 

وی با بیان اینکه با اطلاعات و مشاهده شرایط شهربابک فکر می کنم بعد از فوتبال، ورزش اول این شهرستان خواهد بود، تصریح کرد: اگر همه دست به دست هم دهیم از اداره ورزش و جوانان گرفته تا مسئولان آموزش و پرورش، هیئت والیبال و عوامل باشگاه مس، در آینده ای نزدیک شاهد تیم های خوب مینی والیبال و دیگر رده های سنی در این شهرستان هستیم.

معمری با اشاره به اینکه با جلسات متعددی که با مربیان و مسئولان باشگاه مس داشتیم مقرر شد نونهالان بین 10 تا 14 سال را در آکادمی ثبت نام کنیم گفت : حداقل 5 سال طول می کشد که کار در آکادمی با حمایت مسئولان و حمایت پدران و مادران نتیجه دهد.

وی هماهنگی با آموزش و پرورش را از ارکان اصلی موفقیت دانست و افزود: شاید درصد بالایی از انگیزه حضور من در اینجا علاوه بر مدیریت باشگاه مس، پای کارآمدن سایر مسئولان خصوصا رئیس اداره ورزش و جوانان، مسئول ورزش آموزش و پرورش و اعلام آمادگی ای بود که داشتند.

معمری ضمن درخواست از والدین به حمایت و تشویق فرزندان خود برای ورزش بیان داشت : من اصالتا اهل زابل هستم و برای شهرهایی که کمی محروم هستند با دل و جان کار می کنم و با مناسب بودن شرایط از مسئولان نیز میخواهم که حمایت کنند تا بتوانیم به خوبی به اهداف خود برسیم.

انتهای پیام/ب

تلاش برای تبدیل شهربابک به قطب والیبال کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار