هیئت ژوری دو و میدانی در مورد رکورد شکنی توکلی به نتیجه نرسید

هیئت ژوری فدراسیون دوومیدانی در مورد رکورد شکنی سپیده توکلی در جریان مرحله دوم لیگ طلایی در جلسه اول به نتیجه نرسید تا همه چیز در جلسه دوم مشخص شود.

به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در جریان برگزاری مرحله دوم لیگ طلایی دوومیدانی سپیده توکلی توانست در ماده پرش ارتفاع از روی مانع 1.84 بپرد، رکورد ملی ایران را تغییر دهد. با وجود پریدن از روی مانع و پرچم سفید  سرداور اما میله به زمین افتاد تا این رکورد مورد موافقت قرار نگیرد. پس از این مسئله توکلی نسبت به رای صادره اعتراض کرد و قرار شد تصمیم نهایی را در این رابطه هیئت ژوری اعلام کند.

برهمین پس از اتمام مسابقه در روز دوشنبه( 31 اردیبهشت ماه) بلافاصله اعضای هیئت ژوری که متشکل از اعضای سازمان تیم های ملی دوومیدانی بودند تشکیل جلسه دادند تا به اعتراض توکلی رسیدگی کنند. اما شنیده می شود در این جلسه اعضا به نتیجه قطعی دست نیافتند و قرار شده جلسه دیگری در این مورد برگزار و نتیجه نهایی اعلام شود.

گفتنی است سپیده توکلی در جریان برگزاری مرحله سوم لیگ طلایی توانست از مانع 1.84 متری عبور کند اما با این وجود این رکورد هنوز مورد تائید فدراسیون نیست.

انتهای پیام/

تشکیل جلسه دوم برای رسیدگی به اعتراض توکلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار