قاسمی:رکوردهای ورودی نزدیک به المپیک است/می خواهم ناکامی دوره گذشته را با مدال جبران کنم

دونده سرعت تیم ملی دوومیدانی گفت:: واقعا رکوردهای در نظر گرفته شده خیلی نزدیک به ورودی المپیک است.

رضا قاسمی در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درمورد لیگ طلایی دوومیدانی بیان کرد:مسابقات خوبی برگزار شد. با وجودی که مسابقات در شب برگزار شد ولی هیچ اشکالی ایجاد نکرد. من تازه پس از مدت ها 2 ماه است که با جنتری بردلی آمریکایی تمرین می کنم و به نوعی این اولین مسابقه من با او محسوب می شد. هنوز در مرحله بدنسازی هستم اما فدراسیون به من اعلام کرد که باید در این رقابت ها شرکت کنم.

او ادامه داد:آن طور که من شنیده ام مرحله سوم لیگ طلایی دوومیدانی قرار است در مشهد برگزار شود.این یک اتفاق ویژه و مهم به حساب می آید چرا که ورزشگاه امام رضا(ع) از امکانات بی نظیری برخوردار است و من این پتانسیل را دارم تا نزدیک رکوردهای تعیین شده بدوم به امید خدا  تا آن زمان هم با تمرینات ویژه ای که بردلی برایم در نظر می گیرد بدنم باز می شود.البته پس از پایان لیگ طلایی مسئولان مسابقاتی را برای ورزشکاران در نظر گرفته اند که مسابقات ترکیه از جمله این رقابت ها است که می توانم به کسب سهمیه در آن امیدوار باشم.

دونده سرعت تیم ملی درباره حد نصاب تعیین شده برای ورودی بازی های آسیایی گفت: واقعا رکوردهای در نظر گرفته شده خیلی سخت است. این رکوردها نزدیک به ورودی المپیک است. از نظر من رکورد بعضی رشته ها سخت و برخی دیگر آسان است که از شانس بد من رکورد 100 متر هم جزو سخت هاست.

قاسمی درباره صحبت های غیاثی که عنوان کرده رکوردها باید طوری تعیین شود که دوندگان بتوانند مدال کسب کنند،گفت:هیچ کس نباید در مسابقه توریست باشد اما از کجا معلوم که در روز مسابقه چه اتفاقی رخ خواهد داد.امکان دارد من الان 10:15 بدوم اما در جاکارتا زمان دیگری را به ثبت برسانم و مسابقه را خراب نکنم؟ من می خواهم تا پیش از شروع بازی های آسیایی بدنم را به اوج برسانم تا در آنجا نسبت به اینچئون عملکرد بهتری ارائه دهم.

دارنده برنز قهرمانی آسیا با اشاره به اینکه چقدر تا رسیدن به حد نصاب فاصله دارد،بیان کرد:قطعا من این ورودی را کسب می کنم. لیگ طلایی هم اولین مسابقه فصل من محسوب می شد. متاسفانه خستگی از یک طرف و شرایط بدنی نگذاشت آن طور که باید زمان خوبی را بر جای بگذارم. تیم نفت طبق روال هر ساله قرار است دوندگان را به مسابقات جام کازانف اعزام کند که مطمئنم می توانم در آنجا حد نصاب ورودی بازی ها را بدست آورم.

انتهای پیام/

اظهارات قاسمی درباره مرحله دوم لیگ طلایی دوومیدانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار