بررسی 35 هزار پرونده جرائم غیر عمد در اردبیل جریان دارد

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: در حال حاضر 35 هزار پرونده محکومیت های مالی در دادگستری استان اردبیل و شورای حل اختلاف جریان دارد.

حجت الاسلام محمد علی قاصدی، رئیس کل دادگستری استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، افزود: در حال حاضر 770 زندانی جرائم غیر عمد اردبیل در زندان ها به سر می برند که از این اعداد 245 نفر به علت مهریه، 78 نفر به علت نفقه و 436 نفر به علت سایر محکومیت های مالی در زندان های استان اردبیل هستند.

وی به زندانیان جرائم غیر عمد اشاره کرد و افزود: محکومین مالی افراد هنجار شکن و بزهکار نیستند که وارد زندان شدند بلکه اینها به علت بدهی ها و از بد روزگار و نداشتن توان مالی وارد زندان شدند که نیازمند کمک های مردم و خیرین استان اردبیل هستند تا بتوانند دوباره به آغوش خانواده برگردند و به زندگی آبرومند خود ادامه دهند.

رئیس کل دادگسری استان اردبیل به آزاد سازی زندانیان از زندان های استان در 2 ماهه اول امسال اشاره کرد و گفت: در 2 ماهه اول سال جاری 31 نفر با مبلغ بالغ بر 3 میلیارد و 200 میلیون تومان از محکومان جرائم غیر عمد از زندان های استان آزاد شدند.

وی از برگزاری جشن گلریزان برای آزادی سازی زندانیان جرائم غیر عمد در ماه مبارک رمضان در اردبیل خبر داد.

انتهای پیام/ح

آزادی 31 زندانی جرائم غیر عمد در اردبیل

برچسب ها: دادگستری ، زندانیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار