درصد محکومان مالی زندان‌های استان اردبیل بیشتر از میانگین کشوری است

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: درصد محکومان مالی زندان‌های استان 19 درصد بوده و بیشتر از میانگین کشوری است.

یوسف خدادادی ،معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار داشت: با فعالیت‌های ستاد دیه استان، گذشت شاکیان و اعطای تسهیلات بانکی به محکومان مالی غیرعمد سال گذشته 437 نفر از این افراد با مبلغ محکومیت حدود 30 میلیارد تومان در استان اردبیل آزاد شدند که این آمار در سال‌های اخیر بی‌نطیر بوده است.

وی افزود: هشت میلیارد تومان از این مبالغ شکات گذشت کرده و خود مددجویان نیز یک میلیارد تومان پرداخت کردند و مابقی توسط ستاد دیه استان و کشور و تسهیلات بانکی پرداخت شده است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل بیان کرد: در حال حاضر 770 نفر نیز در زندان‌های استان محکوم مالی غیرعمد داریم که مبلغ محکومیت این افراد نیز در حدود 30 میلیارد تومان بوده و این در حالی است که درصد محکومان مالی زندان‌های استان 19 درصد بوده و بیشتر از میانگین کشوری است.

وی گفت: امسال نیز همانند سال‌های گذشته امیدواریم خیرین و مردم در مراسم جشن گلریزان حضور داشته و به این افراد کمک کنند که این مراسم ساعت 19  هفت خرداد در سالن ولایت سپاه حضرت عباس(ع) استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ع

وجود 770 نفر محکوم مالی در زندانهای اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار