تجمع اعتراض آمیز کامیونداران در یزد

جمعی از رانندگان وسائل نقلیه سنگین یزدی امروز با تجمع خواستار رسیدگی به مشکلات صنفی خود شدند.

تجمع اعتراض آمیز کامیونداران در یزد به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛  رانندگان یزدی با تجمع در پایانه بار یزد خواستار افزایش نرخ کرایه‌های حمل بار و رسیدگی به سایر امور صنفی خود شدند.

رانندگان با اشاره به افزایش شدید قیمت لوازم یدکی خودرو در ماه اخیر، افزایش قیمت لاستیک، افزایش عوارض جاده‌ای و افزایش قیمت بیمه‌ها از کمبود افزایش نرخ کرایه بار گلایه کردند.

کامیونداران همچنین به عدم رعایت نرخ‌های مصوب توسط شرکت‌های حمل و نقل و اخذ وجه بیشتر از رانندگان، بی نوبتی در اعلام بار به رانندگان در بندر شهید رجایی و اختصاص بار به برخی شرکت‌ها و معطلی چند هفته ایی رانندگان در بندر شهید رجایی اعتراض کردند.

رانندگان در ابرکوه نیز با تجمع در ورودی این شهر به افزایش نرخ لوازم یدکی، هزینه بالای کمیسیون شرکت‌های حمل و نقل، به موقع پرداخت نشدن کرایه بار و پایین بودن کرایه حمل بار اعتراض کردند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد با حضور در تجمع کامیونداران در یزد گفت: کرایه حمل بار در یک مرحله افزایش یافته ولی کامیون داران آن را با توجه به افزایش هزینه‌های جاری خود کافی نمی‌دانند و خواستار افزایش ۸۰ درصدی کرایه‌ها هستند. صادقیان افزود پیشنهاد شده در نشستی با حضور سه نفر از نمایندگان کامیونداران و مسئولان ادارات مرتبط با مشکلات کامیونداران از جمله سازمان صنعت معدن و تجارت، سازمان راهداری، سازمان تامین اجتماعی ودیگر سازمان‌های مربوط مشکلات کامیونداران مطرح و برای آن‌ها تصمیم گیری شود.

انتهای پیام/ ا

تجمع کامیونداران یزدی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.