مدیر سی ان ان؛

ترامپ مخفیانه برنامه‌های سی ان ان را تماشا می‌کند

مدیر شبکه سی ان ان معتقد است رئیس جمهور آمریکا به رغم جعلی دانستن محتوای اخبار این شبکه، برنامه‌های آن را مخفیانه دنبال می‌کند.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی هیل، «جف زاکر» مدیر شبکه سی ان ان معتقد است دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به رغم جعلی دانستن محتوای اخبار شبکه سی ان ان شب و روز به طور مخفیانه  برنامه‌های این شبکه را تماشا می‌کند.

زاکر گفت: رئیس جمهور ترامپ به طور مخفیانه شب و روز برنامه‌های شبکه سی ان ان را تماشا می‌کند. این کاملا از نظرات و توئیت هایش مشخص است. او دقیقا می‌داند سی ان ان چه برنامه‌هایی پخش می‌کند.

دونالد ترامپ بار‌ها شبکه سی ان ان را دروغگو خوانده و آن را به انتشار اخبار جعلی متهم کرده است. او چندی پیش در صفحه توئیتر خود نوشت: «ان بی سی نیوز دوباره اشتباه کرده است! آن‌ها به منابعی استناد می‌کنند که همیشه اشتباه است. مشکل اینجاست که مانند بسیاری از دیگر رسانه‌ها، این منابع احتمالاً وجود ندارد و ساختگی است! ان بی سی که قبلاً با برنامه تلویزیونی کارآموز میزبان من بود، اکنون به اندازه اخبار جعلی سی ان ان، بد شده و این مایه تأسف است!»

ترامپ پس از آنکه به عنوان رئیس جمهور آمریکا انتخاب شد در جلسه‌ای خصوصی با مدیران رسانه‌های مطرح آمریکا به عملکرد آن‌ها حمله کرد.

او خطلاب به «جف زاکر» که در این جلسه حضور داشت، گفت: «من از شبکه شما متنفرم. تمام کارکنان سی‌ان‌ان دروغگو هستند و شما باید از این بابت شرمنده باشید.»

ترامپ مدعی است برخی از رسانه‌های آمریکا از جمله شبکه سی ان ان حقایق را به صورت وارونه منتشر می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۷ ۰۲ خرداد ۱۳۹۷
حالا چرا مخفیانه !
آخرین اخبار