راهیابی به مسابقه اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های آسیا و اقیانوسیه

دو برنامه رادیویی از تولیدات شبکه استانی صدای جهان‌بین به مسابقه اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های آسیا و اقیانوسیه راه یافت.

راهیابی به مسابقه اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های آسیا و اقیانوسیهبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ دو اثر رادیویی از صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری به مسابقه اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های آسیا و اقیانوسیه (ABU) راه پیدا کرد.

این دو برنامه از تولیدات شبکه استانی صدای جهان‌بین و شامل «جواهر ایل» به تهیه کنندگی زهرا اردستانی در بخش مستند نمایشی و برنامه «کِرکِرَک شُووَندی، هر چی دارید بِوَندید» به تهیه کنندگی فاطمه رفیعی در بخش چشم انداز می‌باشد.

مستند «جواهر ایل» به معرفی نژاد اسب دره شوری از اسب‌های اصیل چهارمحال و بختیاری و «کِرکِرَک شُو وندی، هر چی دارید بِوَندید» به معرفی یکی از سنت‌های قدیمی شب عید نوروز در استان می‌پردازد.

مسابقه اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های ABU از معتبرترین رقابت‌ها در صنعت رادیو و تلویزیون در منطقه آسیا و اقیانوسیه است و همزمان با تأسیس مجمع عمومی اتحادیه رادیو تلویزیون‌های آسیا و اقیانوسیه در سال ۱۹۶۴ فعالیت خود را آغاز کرده است.

هدف از این مسابقه، حمایت، تشویق و ارتقای تولید برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی کشور‌های عضو این اتحادیه می‌باشد.

انتهای پیام/خ

دو اثر رادیویی به مسابقه ABU راه یافت

برچسب ها: رادیو ، صدا و سیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.