چهار راه مواصلاتی کشور در نایین بسته شد

جمعی از کامیون داران و رانندگان ترانزیت سراسر کشور با بستن چهار راه مواصلاتی در نایین خواستار رسیدگی به مشکلات خود شدند.

نایین از جمله چهار راه مواصلاتی کشوراست  که کامیون داران برای نشان دادن مراتب اعتراض خود، اقدام به بستن آن کرده اند. 

این اعتراضات طبق فراخوان و هماهنگی قبلی در نایین آغاز شده و رانندگان علت این اقدام خود را ثابت بودن کرایه ها، افزایش قیمت بیمه ها، عوارض اتوبان ها، کمیسیون بالای باربری ها، هزینه بالای تعمیرات و قیمت بالای لوازم یدکی خودرو‌ها بیان می‌کنند.

یکی از رانندگان معترض به نمایندگی از 500 هم صنفی خود در گفتگو اختصاصی با  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت : این اعتراضات و نارضایتی‌ها در پی گران شدن قیمت قطعات اصلی خودروهایشان از جمله لاستیک است، اما دستمزد آن‌ها هیچ تغییر‌ی نکرده و همزمان و متناسب افزایش نیافته است.

وی در پاسخ به اینکه این حرکت باعث شده تا رسانه های بیگانه فرصت طلبی کنند و همه را به نظام ربط دهند گفت: ما همیشه در راه ولایت ثابت قدم بوده ایم و پشتیبان رهبر معظم انقلاب هستیم اما این نباید مورد سو استفاده سایر مسئولان نظام باشد ، رسانه‌های داخلی باید این اعتصاب را پوشش دهند متاسفانه افرادی هستند که تصاویر این اعتراضات و نارضایتی‌ها را به دست رسانه‌های مغرض می‌رسانند.

یکی دیگر از اعتصاب کنندگان در نظر نگرفتن سختی کار در سنوات بیمه را از دیگر مشکلات کامیون داران دانست .

یکی از این معترضان گفت: نخستین خواسته ما افزایش کرایه های حمل بار است چراکه از چهار سال پیش تاکنون نه تنها نرخ کرایه ها تغییری نداشته است بلکه در مواقعی مجبور به کاهش آن نیز شده ایم.

وی کاهش تناژ بار را خواسته دیگر کامیون داران عنوان کرد و افزود: سالهاست که این میزان در حال افزایش است درحالی که این مساله از یک طرف باعث استهلاک شدید کامیون ها و از سوی دیگر موجب حمل بار بدون رعایت استانداردهای لازم می شود.

گفته می شود مهترین علت اعتراض رانندگان بی توجهی برخی مسئولان به خواسته های صنفی و تطابق نداشتن هزینه های حمل بار با میزان تورم موجود در کشور است.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: اخباراقتصادی ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.