دیدار بشار اسد با فرستاده ویژه پوتین در دمشق

رئیس جمهور سوریه روز چهارشنبه از فرستاده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور سوریه و هیئت همراه او در دمشق استقبال کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الاخباریه سوریه، بشار اسد، رئیس جمهور سوریه روز چهارشنبه از الکساندر لاورنتیف، فرستاده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور سوریه و هیئت همراه او در دمشق استقبال کرد.  

بشار اسد در این دیدار گفت: برخی از طرف‌های بین المللی در خصوص تحولات میدانی سوریه از واقعیت دور هستند و این موضوع مانع هر نوع پیشرفت در روند سیاسی است. آن‌ها باید حداقل واقعیت سیاسی را در سوریه بپذیرند و به حمایت از تروریسم پایان دهند و راه انتقال به روند سیاسی را در پیش گیرند.

اسد همچنین تاکید کرد رهبری و ملت روسیه در کسب پیروزی‌هایی که تا نابودی کامل تروریست‌ها و آزادسازی بقیه مناطق سوریه از دست آنان ادامه دارد، شریک هستند.  

لاورنتیف نیز در این دیدار گفت: نشست اخیر سوچی بین سران روسیه و سوریه و مذاکرات صورت گرفته در این دیدار، روابط بین دو کشور و راه‌های همکاری بین طرف‌ها را بار دیگر تقویت کرد.

او از همه طرف‌های بین المللی که به صورت واقعی از پیشرفت در روند سیاسی حمایت می‌کنند، خواست از تحولات مثبت سوریه و تلاش دولت این کشور برای پیشرفت روند سیاسی جهت برقراری صلح در سوریه استفاده کنند.  

لاورنتیف در این دیدار باز پس گیری کامل دمشق و حومه آن را از جانب ولادیمیر پوتین به بشار اسد تبریک گفت.

انتهای پیام/

دیدار هیئت روسی با بشار اسد در دمشق

برچسب ها: سوریه ، روسیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار