دوندگان ایرانی در دوراهی مراکش - ترکیه!

در صورت فراهم شدن شرایط سفر کیهانی و مرادی به مراکش، آن‌ها به جای ترکیه راهی این کشور آفریقایی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ملی پوشان استقامتی و نیمه استقامتی کشورمان که زیرنظر سجاد مرادی کار می‌کنند، قرار است در 2 مسابقه بین المللی شرکت کنند.

حسین کیهانی در 3 هزار متر و امیر مرادی در 800 متر حدود یازده روز پیش(21 و 22 اردیبهشت ماه) در رقابت های جایزه بزرگ دبی حضور یافتند و توانستند به نتایج قابل قبولی دست یابند.آن ها پس از بازگشت به کشور این روزها زیر نظر سجاد مرادی در شهرکرد در حال پیگیری تمرینات شان هستند تا با آمادگی لازم راهی بازی های آسیایی جاکارتا شوند.

البته طبق برنامه از پیش تعیین شده قرار بود 20 خرداد ماه کیهانی و مرادی برای حضور در مسابقات مراکش راهی آنجا شوند اما از آنجایی که تاکنون دعوت نامه ای برای ورزشکاران کشورمان از سوی کشور میزبان ارسال نشده است از این رو آنها تصمیم دارند به جای حضور در مراکش در مسابقات ترکیه که در همین تاریخ برگزار می شود حضور یابند.

البته در صورتی که شرایط سفر کیهانی و مرادی به مراکش قطعی شود به احتمال فراوان آنها سفر به ترکیه را لغو و برای شرکت در مسابقات مراکش که با حضور برترین های قاره سیاه برگزار می شود،به آنجا سفر می کنند.

حسین کیهانی و امیر مرادی  به همراه سجاد مرادی(مربی)روز 19 خرداد عازم این کشور اروپایی می شوند و روز بعد از اتمام مسابقات به کشور باز می گردند.

بیست و یک روز بعد هم ( 10 تیر) راهی سودان می‌شوند تا در مسابقه این کشور که سطح بالایی دارد، شرکت کنند.

انتهای پیام/

کیهانی و مرادی در مسابقات مراکش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.