صفاری‌نطنزی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ایدئولوژی تروریسم و افراطی‌گری از عربستان برآمده است

عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: ایدئولوژی تروریسم و افراطی‌گری از کشور عربستان برآمده و سران سعودی که تروریست‌پرور و حامی تروریسم هستند.

سمرتضی صفاری‌نطنزی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تحولات نمایشی سران سعودی برای جلوه دادن چهره‌ای جدید از خود، اظهار کرد: عربستان سعودی فرهنگ پذیرش تحولاتی را که سران این کشور دم از آن می‌زنند، ندارد.

وی با بیان اینکه مردم این کشور آمادگی این اصلاحات نمایشی را ندارند چرا که با فرهنگشان همخوانی ندارد، ادامه داد: این اقدامات فریب‌کارانه نه تنها آل سعود را از ورطه اسفباری که دارند نجات نمی‌دهد، بلکه می‌تواند با اعتراض مردم، در عربستان ایجاد بحران و آشوب کند. 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با تاکید بر اینکه سران سعودی فقط حرف می‌زنند، اظهار کرد: علی‌رغم تبلیغات زیادی که سران سعودی در زمینه تغییر و تحولات در این کشور می‌کنند، در عمل می‌بینیم که هیچ گونه تغییری در این کشور رخ نداده است و مردم عربستان حتی حق آزادی بیان و مشارکت سیاسی را هم ندارند.

نماینده مردم نظنز تصریح کرد: پر واضح است که این حرکات کاملا نمایشی است و سران سعودی فقط با این تبلیغات و ترفندها به دنبال آن هستند که خود را از شرایط اسفباری که در دنیا دارند، نجات دهند.

صفاری‌نطنزی با بیان اینکه آل سعود در دنیا متهم به نقض حقوق بشر و کشتار وحشیانه مردم مظلوم دنیا هستند، تاکید کرد: از سوی دیگر آنان به جهانیان ثابت کردند که تروریست‌پرور و حامی تروریسم هستند.

وی با اشاره به اینکه ایدئولوژی تروریسم و افراطی‌گری از کشور عربستان برآمده است، اظهار کرد: ۱۱ سپتامبر حادثه‌ای بود که اتباع سعودی در آن مشارکت داشتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار