راه اندازی سامانه معرفی کالای ایرانی دردستگاه تعلیم وتربیت استان سمنان

مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان بابیان اینکه عمل‌گرایی لازمه تحقق شعار سال است گفت: سامانه معرفی کالای ایرانی در آموزش وپرورش یکی از اقدامات ضروری است که بایدانجام شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمد دستورانی مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان درجلسه ستادپیگیری تحقق شعارسال گفت : مهم‌ترین راه‌کار تحقق شعار سال و حمایت از کالای ایرانی ، اقدام عملی و واقعی دراین راستا است.

وی با اشاره به اهمیت شعارسال یعنی حمایت ازکالای ایرانی اظهارکرد : این نامگذاری حاصل یک لحظه نبوده و حاصل ساعتها و روزها تفکر و تجزیه تحلیل است و نشان دهنده اهمیت موضوع در نظر مقام معظم رهبری است لذا همه مسئولین باید تمام تلاش خود را در جهت تحقق و عملی ساختن این شعار به کار گیرند.

دستورانی  تصریح کرد : رویکرد و نگاه شعاری، تزئینی و همایشی به شعار سال، آفت و مانع اصلی تحقق آن است و رویکرد دستگاه تعلیم وتربیت استان درسال ۹۷ اجرایی کردن واقدام عملی شعار سال است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با اشاره به اینکه همه در جهت تحقق پیام راهبردی مقام معظم رهبری مسئولیت دارند افزود: تشکل ها،سازمان بسیج دانش اموزی،سازمان دانش اموزی،اتحادیه انجمن اسلامی حوزه معاونت پرورشی وپشتیبانی درآموزش وپرورش نقش محوری درتبیین وفرهنگسازی حمایت ازکالای ایرانی دارند.

انتهای پیام / گ

دستگاه تعلیم وتربیت استان سمنان درسال ۹۷ اجرایی کردن واقدام عملی شعار سال است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.