معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام :

امروز برای مبارزه با آمریکا نیاز به وحدت و فرهنگ دوران دفاع مقدس داریم

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام گفت: امروز برای مبارزه با آمریکا نیاز به فرهنگ دفاع مقدس و وحدت کلمه آن دوران داریم .

امروز برای مبارزه با آمریکا نیاز به وحدت و فرهنگ دوران دفاع مقدس داریم

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام محمد نوذری درمراسم گرامی داشت سوم خرداد بیان کرد: فتح خرمشهر فقط فتح یک خاک نبود بلکه فتح ارزشهای و هویت یک ملت و شکست رژیمی تا دندان مسلح که به دنبال ساقط کردن یک ملت بود.

وی با اشاره به این که بعد از فتح خرمشهر دکترین نظامی ما از حالت دفاعی به سمت حالت تهاجمی تبدیل شد اظهار کرد: جالب اینجا بود که بعد از پیروزیهای سپاه اسلام تازه مجامع بین المللی به فکر آتش بس و صلح افتادند و این در حالی بود که تا قبل از آن هیچ یک از فریادهای ما را در خصوص تجاوز رژیم بعث نشنیدند.

معاون استاندار ایلام با بیان این که هر ملتی در طول استقلال خود با فراز و نشیب های بسیاری همراه بوده افزود: 8 سال دفاع مقدس یکی از فراز و نشیب های ایران بود که ملت و رهبری ما سرفرازانه از این امتحان خارج شدند.

وی ادامه داد: در آن مقطع ملت یک صدا و متحد با تشکیل یک بسیج عمومی از هویت واندیشه ناب انقلاب دفاع کردند و توانستند آن را به تمام دنیا صادر کنند که این مهم به خاطر اتحاد ملی تمام اقشار جامعه به وجود آمد.

نوذری با اشاره به دشمنی های آمریکا یادآورشد: این دشمنی ها فقط مختص برجام نیست و آمریکا با فرهنگ ناب ایرانی اسلامی دشمنی می کند و ما همان طور که با فرهنگ بسیجی و ایثار و شهادت 8 سال در مقابل تمام جهان ایستادگی کردیم می توانیم با استفاده از همین فرهنگ و با وحدت و همدلی در مقابل دشمنی های امروز آمریکا نیز بایستیم

وی با بیان این که قبل از برجام آمریکا با اجماع جهانی به دنبال مبارزه با ایرانی اسلامی بود اضافه کرد: زمانی، آمریکا با همراهی جامعه جهانی کشور ما را تحریم می کرد و برای ما قطعنامه صادر می کرد ولی امروز رئیس جمهور آمریکا برای دشمنی با ما تنها مانده است و این به دلیل موضع برحق ایران است و برجام فقط مذاکره با آمریکا نبود بلکه اثبات حقانیت ایران در جامعه بین المللی را بر عهده گرفت .

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام به مواضع خوب رئیس جمهور و وزیر امور خارجه در برابر آمریکا اشاره کرد و ادامه داد: مواضع حکیمانه رهبر معظم انقلاب بسیار موثر بود و چیزی که امروز بیش از پیش به آن نیاز داریم وحدت و همدلی است و وقتی صحبت از انقلاب و آرمان های آن باشد دیگر اختلاف نظر های سیاسی جایی ندارد و همه باید با وحدت کلمه در مقابل دشمن واقعی ایستادگی کنیم چرا امروز بحث ایران ، انقلاب اسلامی، ولایت و نظام مطرح است و باید برای حفظ این ارزش ها با همدلی و وحدت کلمه مقاومت داشته باشیم .

انتهای پیام/ د

صحبت های معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام در مراسم گرامی داشت سوم خرداد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.