اجرای تئاتر " زندگی مشترک ما و اونا " در مشهد

نویسنده و کارگردان تئاتر گفت: تاتر " زندگی مشترک ما و اونا " در ژانر کمدی و اجتماعی است.

اجرای تاتر «زندگی مشترک ما و اونا» در مشهد

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ حمید شجاعی افزود: این نمایش داستان روابطی است که در بستر فضای مدرن و فضای تکنولوژی شکل می‌گیرد؛ روابطی که به شکل نامعلوم و عجیب و غریب و بدون علت در فضای ارتباطات امروزی به هم متصل می‌شوند.

وی گفت: کلیت نمایش حول این محور می‌چرخد، ولی خود داستان روایتگر داستان زندگی زن و شوهر جوانی است که در نیویورک زندگی می‌کنند و در اثر یک‌سری اتفاقات ساده، زندگی‌شان دچار مشکلاتی می‌شود.

این نویسنده و کارگردان در خصوص ایده‌پردازی این نمایش افزود: همه ما به شکلی درگیر مسئله فضای مجازی و ارتباطات امروزه هستیم ؛ به‌طوری که این مسئله دغدغه ذهنی همه انسان‌های این عصر است و من هم به عنوان یک نویسنده این مسئله ذهنم را درگیر کرده بود و قصد داشتم با ادبیاتی که مناسب این فضا باشد، به این معضل و مسئله بپردازم و در موردش صحبت کنم.

شجاعی در خصوص شباهت و تفاوت این تئاتر با تئاتر‌های قبلی‌اش گفت: به لحاظ موضوع، این کار نسبت به کار‌های پیشینم جدید است؛ ولی به لحاظ سبک کاری، عمده متن‌های کارهایم را در زمینه کمدی و اجتماعی نگارش می‌کنم و این متن هم در ژانر کمدی- اجتماعی طبقه‌بندی می‌شود ؛ ولی موضوع، موضوع جدیدی است که در کار‌های قبلی به آن نپرداخته بودم .

وی افزود: این کار هفت بازیگر دارد و آقای سعید صادقی، آقای جلال شهبازنژاد، خانم آرزو شیخی، خانم محیا قلی‌نیا، آقای رضا غلامعلی زاده، خانم عادله خاور و خودم بازیگران اصلی این تئاتر هستیم.

این نویسنده و کارگردان در خصوص میزان استقبال از این نمایش گفت: به نسبت این‌که کار در ماه رمضان برگزار می‌شود و به دلیل‌این‌که در ماه رمضان اجرای تئاتر هنوز جا نیفتاده، استقبال خوب بوده، ولی نیازمند حمایت و تبلیغات بیشتری در این زمینه هستیم که بتوانیم به جایگاه حقیقی تئاتر برسیم و اجرا‌های پرشوری داشته باشیم.

انتهای پیام//م. ن
 

"زندگی مشترک ما واونا" نمایشی در ژانر کمدی _ اجتماعی است

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، تئاتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.