آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

دنیای فوتبال هر روز شاهد شایعاتی از انتقال بازیکنان صاحب نام به تیم‌های مختلف است که برخی از آن‌ها تبدیل به واقعیت می‌شود.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از سایت «گل» هر روز در دنیای فوتبال شایعاتی از انتقال بازیکنان با مبالغ سرسام آور به سایر باشگاه‌ها منتشر می‌شود.

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

اولین خبر نقل و انتقالات مربوط به پیوستن ریاض محرز به منچسترسیتی است. پپ گواردیولا سرمربی تیم منچسترسیتی در تلاش است تا در نقل و انتقلات این فصل از فوتبال اروپا ،محرز را با مبلغ 80 میلیون دلار جذب کرده و به تیم خود بیاورد. این انتقال به احتمال فراوان تا دو هفته دیگر عملی نیز خواهد شد.

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

اریک بایی در منچستریونایتد ماندنی شد

گفته می شود اریک بایی مدافع تیم منچستریونایتد با مسئولان این تیم به توافق رسیده است و قرار است تا برای فصلی دیگر در این تیم باقی بماند. این بازیکن در 10 بازی اخیر تیمش تنها 2 بار در ترکیب قرار گرفته است و ممکن است برای فصل آینده در خواست حضور بیشتر در ترکیب تیم را داشته باشد.

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

قرار داد 4 ساله برای حضور بوفون در پاریس سن ژرمن

مسئولان تیم فرانسوی پاریس سن ژرمن به دنبال آن هستند تا قرار داد 4 ساله ای را با اسطوره سابق تیم یوونتوس امضا کنند تا او سنگربان این تیم شود. قرار است این بازیکن تا سال 2022 برای تیم پاریس سن ژرمن بازی کند و پس از آن به عنوان سفیر جام جهانی قطر انتخاب شود تا پایان کار او در دنیای فوتبال باشد.

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

آنجلوتی خواستار جذب 3 بازیکن قدرتمند

کارلو آنجلوتی که به تازگی به عنوان سرمربی تیم ناپولی انتخاب شده است ، از مسئولان تیم ناپولی خواستار جذب 3 بازیکن به نام های کریم بنزما، داوید لوییز و آرتورو ویدال را در نقل انتقالات تابستانی جذب کند. این سرمربی به همراه هر 3 بازیکن در تیم های رئال مادرید، بایرن مونیخ و چلسی سابقه فعالیت داشته و حالا می خواهد تا بار دیگر هدایت این 3 بازیکن را به دست بگیرد.

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

اینیستا از تیم آینده خود رونمایی کرد

آندره اینیستا ،بازیکن سابق تیم بارسلونا که پس از 2 دهه فعالیت در این باشگاه تصمیم گرفت آبی اناری های کاتالانی را ترک کرده و برای ادامه فعالیت خود به یکی از تیم های آسیا شرقی بپیوندد. حال این بازیکن عکسی را در هواپیما به همراه یک مسئول تیم ژاپنی منتشر کرده است و احتمال پیوستن خود به تیم ژاپنی را بیشتر از گذشته تقویت کرده است.

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

موراتا با رئیس باشگاه یوونتوس دیدار کرد

آلوارو موراتا بازیکن حال حاضر تیم چلسی به دنبال آن است تا باری دیگر به تورین برگشته و در  تیم یوونتوس فعالیت کند. این بازیکن پس از یک فصل بازی نامطلوب در تیم چلسی دیگر نمی خواهد در لیگ برتر انگلیس حضور داشته باشد و می خواهد از این تیم جدا شود. یوونتوس نیز برای جذب این بازیکن مبلغ 80 میلیون دلار را پیشنهاد داده است.

انتهای پیام/

آخرین نقل و انتقالات پنج لیگ معتبر اروپایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار