اجرای نمایش "مصاحبه" در آستانه اشرفیه

نمایش" مصاحبه" به کارگردانی امید کفشدار جلالی درآستانه اشرفیه درحال اجراست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛کمیل شریفی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستانه اشرفیه گفت: نمایش "مصاحبه" به نویسندگی محمد رحمانیان و کارگردانی امید کفشدار جلالی در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستانه اشرفیه درحال اجراست.
وی افزود: اجرای این نمایش که از ٢٩ اردیبهشت ماه آغاز شده است به مدت ١٣ شب ساعت ۱۸:۳۰برروی صحنه می‌رود.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستانه اشرفیه گفت: نمایش مصاحبه نمایشی اجتماعی که دارای متنی قوی بوده و درباره انقلاب الجزایر و اتفاقاتی که قبل و بعد از آن برای دو تن از شخصیت‌های نمایش می‌افتد، است.

کمیل شریفی افزود: این نمایش از نمایش‌های معروفی است که تاکنون از سوی گروه‌های مختلف تئاتری در ایران به روی صحنه رفته است و به خاطر صحنه‌های تلخ موجود در آن، دیدن آن برای افراد زیر ١٥ سال توصیه نمی‌شود.
وی گفت:: بازیگران: سمیر محسن پور، غزال کیهان، منشی صحنه: الناز شعبانی، مشاور کارگردان: میلاد حسین زاده، سرپرست گروه: محمدرضا جعفری لفوت، مدیر تولید و هماهنگی: سبحان بامداد، طراح صحنه: محمدرضا پورعلی، انتخاب موسیقی: احمد الفتی، طراح نور: مجید رهبری آزاد، طراح لباس: سارا پاشاپور و عکاس: دلارام بیگی از عوامل اجرای این نمایش هستند.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستانه اشرفیه تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند برای رزرو بلیط با شماره همراه ٠٩٣٣١٧٤٩٧٨٢ تماس بگیرند.

انتهای پیام / ق

نمایش "مصاحبه" در آستانه اشرفیه

 

برچسب ها: تئاتر ، وزارت ارشاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.