در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان تشریح شد؛

آخرین جزئیات از معامله ساختمان میلیاردی کمیته امداد

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی درباره خرید ساختمان سوهانک کمیته امداد توضیحاتی داد.

آخرین جزئیات از معامله ساختمان میلیاردی کمیته امدادمحمد صادق ضیایی سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار   حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره خریداری ساختمان سوهانک کمیته امداد برای افزایش واحدهای آموزشی دانشگاه آزاد، اظهار کرد: این فعالیت با توافق طرفین و با هدف توسعه فضاهای آموزشی و پژوهشی دانشگاه انجام شده است.

وی درباره اعتبار خرید این واحد ساختمانی، گفت: اعتبار خرید در کمیسیون خاصی و با توجه به مشارکت واحدها، موجودی دانشگاه و نظر نهایی رئیس دانشگاه اعلام شده است.

ضیایی درباره فعالیت آموزشی این واحد، اظهار کرد: باید وضع کالای واحد بررسی شود و پس از محاسبه زمان بهره‌برداری، تاریخ دقیق فعالیت این ساختمان به عنوان یکی از واحدهای آموزشی دانشگاه آزاد مشخص شود.

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی یادآور شد: این فرآیند به عنوان طرح کلان آموزشی برای توسعه فضاهای آموزشی و پژوهشی موردنیاز جامعه اجرایی شد.

گفتنی است؛ فروش ساختمان سوهانک پس از انتصاب سید پرویز فتاح در مقام ریاست کمیته امداد خمینی (ره)  شدت گرفت و در نهایت بعد از 2 سال کش و قوس  و مطرح شدن نام تعدادی از ارگان‌ها برای خرید این ساختمان با ارزش 1000 میلیارد تومانی، دانشگاه آزاد این ملک را خریداری کرد.

انتهای پیام/

 ماجرای  خرید ساختمان سوهانک کمیته امداد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۹ ۰۳ خرداد ۱۳۹۷
اين دانشگاه آزاد اگه راست ميگن فيش بانكي رسيد هزار ميليارد تومن رو نشون بدن
آخرین اخبار