تدوین کتاب آموزشی برای افغان‌ها در فارس

معاون سواد آموزی فارس گفت: نهضت سوادآموزی استان، در حال تدوین کتاب راهنمای آموزشی برای افغان‌ها است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ عیسی ملک پور معاون سواد آموزی فارس امروز پنج شنبه سوم خردادماه در نشست کمیته استانی تدوین محتوای سوادآموزی اظهار کرد: در گردهمایی کشوری معاونان سوادآموزی، آمادگی خود را برای همکاری با استان‌ها اعلام کردیم که بتوانند در مورد آسیب شناسی آموزش مجازی جهاد دانشگاهی و نیاز سنجی عناوین تحقیقاتی جامع انجام دهند.
وی با بیان اینکه استان فارس در تولید محتوا برای سوادآموزان و نوسوادان پیشتاز بوده افزود: امید است روند تولید محتوای جدید نیز باسرعت بیشتری انجام شود.

ملک پور با اشاره به توانایی استان فارس در این زمینه با بیان اینکه مهمترین مسئله در زمینه تهیه، تدوین و تألیف محتوای برنامه ریزی کارشناسانه است، ادامه داد: در همین راستا برای تسریع در آماده کردن محتوا و مطالب، ابتدا باید برنامه ریزی دقیق و عملیاتی انجام شود و براساس چارچوب مدون به تدوین پرداخت.

معاون سوادآموزی استان فارس تصریح کرد: در حال حاضر تدوین چندین محتوای آموزشی از جمله کتاب کتب کمک درسی امام مهربانی‌ها، داستان‌های پندآموز و هدیه زندگی هستیم.

وی اضافه کرد: برای نظارت بر عملکرد هر مجموعه یا نهاد و بررسی نقاط قوت و ضعف و نیز رسیدگی به تخلفات احتمالی که در یک حوزه صورت می‌گیرد، داشتن آیین نامه و دستور العمل جامع و مانع بسیار ضروری است.

ملک پور گفت: آیین نامه سوادآموزی باید مورد کارشناسی دقیق قرار گیرد و پس از جمع بندی نقطه نظرات به سازمان ارسال شود تا پس از تایید نهایی سازمان به اداره کل آموزش و پرورش سراسر کشور ابلاغ شود.
انتهای پیام/ت

گردآوری کتاب آموزشی برای اتباع افغانی در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.