به مناسبت روز جهانی صنایع دستی؛

برپایی نمایشگاه صنایع دستی در اهواز

مدیر روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان از برپایی نمایشگاه صنایع دستی در اهواز به مناسبت روز جهانی صنایع دستی خبر داد.

بینه سادات صدر، مدیر روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بیان کرد: این اداره در نظر دارد به مناسبت ۲۰ خرداد، روز جهانی صنایع دستی نمایشگاه صنایع دستی برپا کند.

وی اظهار داشت: علاقمندانی که می خواهند در این نمایشگاه شرکت کنند، می توانند آمادگی خود را برای حضور در این نمایشگاه تا روز چهارشنبه ۹ خرداد ماه سال جاری با مراجعه به معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی اعلام نمانید.

صدر زمان برگزاری نمایشگاه صنایع دستی را از 17 تا 20 خردادماه عنوان و تصریح کرد: علاقمندان می توانند برای اعلام آمادگی به نشانی؛ اهواز، خیابان امام خمینی شرقی، نبش خیابان سلطانی مراجعه نمایند و یا با شماره 061-35542537 تماس حاصل کنند.

مدیر روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان اذعان داشت: نمایشگاه مذکور در اهواز، بازارچه دائمی صنایع دستی، جنب اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/گ

نمایشگاه صنایع دستی برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.