توزیع کالا‌های اساسی طرح تنظیم بازار رمضان در میبد آغاز شد

رئیس اداره تعاون روستایی میبد از عرضه چهار قلم کالای اساسی ویژه ماه مبارک رمضان در قالب طرح ضیافت در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاونی شهرستان میبد خبر داد.

عبد الرسول بنا رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان میبددر گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ در خصوص توزیع کالا‌های اساسی طرح تنظیم بازار رمضان در میبد بیان داشت: طبق روال هر ساله تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم توسط سازمان جهاد کشاورزی شهرستان برای تامین اقلام اساسی در ماه مبارک رمضان در قالب طرح ضیافت اندیشیده شده است.

وی افزود: در این راستا ۱۶ تن برنج تایلندی به قیمت هر کیلو ۳ هزار و ۹۰۰ تومان، ۱۲ تن برنج هندی دانه بلند به قیمت هرکیلو ۵ هزار و ۶۰۰ تومان، ۲۰ تن شکر به قیمت هر کیلو ۲ هزار و ۹۰۰ تومان، ۱/۵ تن گوشت منجمد گوساله وارداتی به قیمت هر کیلو ۲۳ هزار و ۵۰۰ تومان و مرغ شمال به صورت نامحدود به قیمت هر کیلو ۶ هزار و ۱۰۰ تومان برای مصرف کننده در میبد عرضه می‌شود.

بنا با بیان اینکه قیمت کالا‌های اساسی با ماه رمضان سال گذشته تفاوت چندانی ندارد، اظهار داشت: این اقلام در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و اتحادیه‌ها عرضه می‌شود و این مراکز هم کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم را با قیمت‌های تعیین شده به مراجعان ارائه می‌کنند.

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان میبد در ادامه اظهارداشت: اجرای طرح ضیافت و توزیع کالا‌های پرمصرف در قالب این طرح همه ساله با هدف کنترل بازار و جلوگیری از افزایش کاذب قیمت‌ها به دنبال افزایش طبیعی تقاضا در ماه مبارک رمضان انجام می‌گیرد.

بنا خاطرنشان کرد: براساس تمهیدات اتخاذ شده تمامی اقلام فوق به وفور در بازار موجود است و هیچ گونه کمبودی وجود نخواهد داشت.

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان میبد درباره نحوه رسیدگی به شکایت‌ها و انتقاد‌های مردم نیز گفت:شهروندان می‌توانند درصورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق سامانه ۱۲۴ بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت و بازرسی اتاق اصناف اعلام کنند.

انتهای پیام/ ا

آغاز توزیع کالا‌های اساسی طرح تنظیم بازار رمضان در میبد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار