بوگدانف: سوریه حق دارد حامیانش را در مبارزه با تروریسم انتخاب کند

معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد سوریه به عنوان کشوری مستقل این حق را دارد که حامیانش را در مبارزه با تروریسم، خود انتخاب کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، میخائیل بوگدانوف،  معاون وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد سوریه کشوری مستقل است و این حق را دارد که حامیانش را در مبارزه با تروریسم، خود انتخاب کند.

شبکه تلویزیونی المیادین نیز گزارش داد، مرکز آشتی روسیه در سوریه تاکید کرد مسکو برای حفظ وحدت و یکپارچگی سوریه تلاش می‌کند.  

ژنرال سرگئی رودسکوی، رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح روسیه با اشاره به تلاش روسیه برای حفظ وحدت سوریه از جامعه جهانی خواست در این باره تلاش کند.  

رودسکوی افزود: عناصر گروه‌های مسلح در شرق یرموک می‌توانند به صورت داوطلبانه به زندگی عادی بازگردند یا اینکه به همراه خانواده هایشان به استان ادلب بروند. سه هزار و دویست و هشتاد و سه فرد مسلح از یرموک منتقل شدند.  

او تصریح کرد در شرایط فعلی در تلاش برای ایجاد وحدت در سوریه به عنوان یک کشور یکپارچه و به دور از تجزیه هستیم. اما برای تحقق این هدف، اعضای جامعه جهانی هم باید تلاش کنند و روسیه را در این راه تنها نگذارند.

انتهای پیام/

برچسب ها: سوریه ، روسیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار