فرمانده انتظامی خراسان رضوی ؛

برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز قرارگاه جهادی تشکیل می شود

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: مبارزه با مواد مخدر و قاچاق کالا و ارز پیش نیاز توسعه امنیت و سلامت اجتماعی است و بنا داریم قرارگاه جهادی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در خراسان رضوی تشکیل دهیم.

مبارزه با قاچاق کالا و ارز در خراسان رضوی قرارگاه جهادی تشکیل می شودبه گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ سردار «قادر کریمی» در همایش بررسی عملکرد، تبیین برنامه‌های پیش‌رو و تقدیر از فعالان عرصه مبارزه با مواد مخدر و قاچاق کالا و ارز ا گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، شهدای مدافع حرم و شهدای راه امنیت گفت: جبهه مبارزه با مواد مخدر در ایران اسلامی همچنان به برکت خون سرخ وارستگانی پایدار و مقتدرانه ایستاده که از جان و هستی خود می‌گذرند تا نظم و امنیت و سلامت اجتماعی مردم را تضمین کنند.

وی گفت: جان برکفان نیروی انتظامی در مرز‌ها و شهر‌ها و جای جای این کشور اسلامی ماموریت خطیر و رسالت سنگین خود در امر مبارزه با مواد مخدر را با جدیدت و اهتمام انجام می‌دهند و در این عرصه همراهی و همگامی مردم و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و همچنین حمایت‌های دستگاه قضائی از پلیس بسیار ارزشمند و حائز اهمیت بوده است.

 فرمانده انتظامی خراسان رضوی  گفت: امروز پدیده شوم اعتیاد، مبارزه با مواد مخدر و همچنین مبارزه با قاچاق کالا و ارز از دغدغه‌های مهم و به حق شهروندان فهیم و قانون‌مدار است و ما باید برای رفع دغدغه‌های مردمی و برآورده ساختن انتظارات و توقعات این مردم عزیز که ولی نعمت ما و صاحبان انقلاب و لایق بهترین نظم و امنیت هستند با روحیه جهادی و انقلابی وارد میدان عمل شویم.
 
سردار کریمی   خاطر نشان کرد: با اشراف اطلاعاتی و همکاری و همیاری دیگر سازمان‌ها و نهادها، باید ابعاد و نشان‌گاه‌های معضل شوم را شناسایی و با روش‌های علمی، روزآمد و کاربردی و همچنین حضور مقتدرانه در برخورد قاطعانه پلیسی و قضائی از بین ببریم و به این نکته توجه کنیم که مبارزه با مواد مخدر و قاچاق کالا و ارز پیش نیاز توسعه امنیت و سلامت اجتماعی است.

 سردار «یعقوب علی نظری»، فرمانده سپاه امام رضا (ع) در این همایش،با تشکر از خدمات ارزشمند و جانفشانی‌های نیروی انتظامی در ماموریت خطیر و مسئولیت سنگین مبارزه با مواد مخدر و قاچاق کالا و ارز گفت: خوشبختانه با تلاش فرماندهی انتظامی خراسان رضوی شاهد اقدام‌های گسترده و نتایج ارزشمندی در ماه‌های اخیر در این عرصه بوده‌ایم و برای هرگونه همکاری و پشتیبانی و همراهی با پلیس استان اعلام آمادگی می‌کنیم.

غلامعلی صادقی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان نیز از خدمات و تلاش ارزشمند فرماندهی انتظامی خراسان رضوی در این 2 ماموریت خطیر تشکر کرد و گفت: خوشبختانه در ماه‌های اخیر شاهد گام‌های ارزشمند و تلاش جانانه‌ای در امر مبارزه با مواد مخدر و قاچاق کالا و ارز در خراسان رضوی بوده‌ایم که این نتایج مطلوب ضمن توسعه نظم و امنیت عمومی حاکی از اهتمام جدی پلیس برای ایفای نقش مهم و حیاتی خود در برقراری و استقرار نظم و امنیت عمومی است.

وی از همراهی و حمایت دستگاه قضائی از پلیس در نیل به اهداف عالی در این عرصه خبر داد و گفت: نیازمند عزم عمومی در این رابطه هستیم و باید سهم همکاری و ایفای نقش سازمان‌های مختلف در این خصوص تعیین شود.

در این همایش از فعالان امر مبارزه با مواد مخدر و قاچاق کالا و ارز در خراسان رضوی تقدیر و تشکر شد.
 
انتهای پیام//ا.س
 

تقدیر از فعالان عرصه مبارزه با مواد مخدر و قاچاق کالا و ارز

برچسب ها: قاچاق ، اعتیاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.