حضور قاتل ندا دختر 6 ساله در دادگاه پس از دو جلسه غیبت

سومین جلسه دادگاه قاتل دختر بچه 6 ساله مشهدی بعد از دو جلسه غیبت متهم با حضور وی در شعبه 5 دادگاه کیفری ویژه قتل در مشهد برگزار شد.

حضور قاتل ندا دختر7 ساله در دادگاه پس از دو جلسه غیبتبه گزارش خبرنگار حوزه حقوقی-قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سومین جلسه دادگاه مقتول « ندا علیزاده» صبح امروز پنجشنبه سوم خرداد ماه سال جاری در شعبه 5 دادگاه کیفری ویژه قتل در مشهد برگزار شد.

بر اساس این گزارش متهم (ع.ا) که به اتهام قتل و تجاوز دختر بچه هفت ساله در حال حاضر در زندان و تحت نظر به سر می‌برد، در دو جلسه قبلی دادگاه به دلیل بیماری غیبت داشت و سومین جلسه با حضور وی تشکیل شد.


بیشتر بخوانید: شرح ماجرای قتل دخترک 6 ساله بعد از تجاوز از زبان پدر دختر 


داوود علیزاده پدر ندا، در گفتگو با خبرنگار حوزه حقوقی-قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: حرف نهایی من و مادر ندا قصاص قاتل است و به دلیل غیبت قاتل در دو جلسه قبلی، احتمال غیبت مجدد قاتل وجود داشت و به همین خاطر امروز مادر ندا در سومین جلسه رسیدگی به اتهامات قاتل دخترمان حضور نداشت.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: رای اولیه دادگاه بر قصاص متهم است و من به عنوان پدر مقتول و همسرم به عنوان مادرش، بر قصاص نفس متهم اتفاق نظر داریم.

علیزاده یادآور شد: قرار شده است که در جلسه بعدی مادر ندا نیز در دادگاه حاضر شود و پس از اعلام رای او، رای نهایی دادگاه نیز صادر شود.

پدر ندا در ادامه اضافه کرد: خیلی دلم می‌خواست که قاتل دخترم را همانگونه که ندا را به قتل رسانده است، به قتل برسانم اما دور و اطرافی‌ها به من می‌گویند که صبور باش تا قانون به اتهامات قاتل رسیدگی کند و به دلیل بیماری قاتل جلسات دادگاه طولانی نشود.

انتهای پیام/

برچسب ها: دادگاه ، قوه قضاییه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۷ ۰۴ خرداد ۱۳۹۷
خیلی پسته بایدسنگسارش کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۱ ۰۴ خرداد ۱۳۹۷
همین که رفت زندان بیمار شد فیلم وکیلش است بابا قاتل اعدام کنید این نامرد بره آخه بگو نامرد تجاوز کردی پس چرا میکشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۷ ۰۳ خرداد ۱۳۹۷
اعدام کنید هر چه سریعتر
آخرین اخبار