تاکید نتانیاهو بر ادامه شهرک‌سازی صهیونیست‌ها در کرانه باختری

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد این رژیم سیاست شهرک‌سازی را در سرزمین‌های اشغالی ادامه خواهد داد.

تاکید نتانیاهو به ادامه شهرک‌سازی صهیونیست‌ها در کرانه باختریبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری آناتولی، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، اعلام کرد این رژیم سیاست شهرک‌سازی را در سرزمین‌های اشغالی ادامه خواهد داد.

نتانیاهو به مسئولان یک شهرک در کرانه باختری به دلیل اتخاذ تصمیم برای ساخت واحد های اقامتی جدید، تبریک گفته است. دفتر نخست وزیر اسراییل در یک بیانیه که نسخه ای از آن در اختیار خبرگزاری آناتولی قرار گرفته است، اعلام کرد نتانیاهو روز پنج شنبه با رییس شهرک معالی آدومیم (Ma'aleh Adumim) تلفنی گفتگو کرده است. بنیامین نتانیاهو در این تماس تلفنی، خاطر نشان کرده است :«ما به گسترش شهرک های یهودی نشین در کرانه باختری و تصویب احداث هزاران واحد مسکونی در شهرک ها، ادامه می دهیم». او به طور خاص به مسئولین شهرک معالی آدومیم به دلیل ساخت صدها واحد مسکونی جدید تبریک گفته است.

آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ اسراییل، در پیامی در توییتر گفته است که 2500 واحد مسکونی جدید در شهرک ها احداث خواهند شد. وی همچنین از وجود 1400 طرح برای ساخت منازل جدید در شهرک ها خبر داده است.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار