سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران خبر داد

فوت یک تن در حادثه آتش سوزی مغازه مانتو فروشی در خیابان جمهوری

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از فوت یک تن در حادثه آتش سوزی مغازه مانتو فروشی در خیابان جمهوری خبر داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: ساعت 20:00شب گذشته یک مورد آتش سوزی در یک مغازه در خیابان جمهور به سامانه 125 سازمان آتش نشانی اعلام شد که بلافاصله سه ایستگاه به همراه نردبان هیرولیکی به محل اعزام شد.

وی افزود: آتش نشانان کمتر از 2 دقیقه در محل حاضر شدند  و مشاهده کردند که محل حادثه یک ساختمان 7 طبقه است که در طبقه اول آن یک باب مغازه به مساحت  150 متر با کاربری مانتو فروشی وجود دارد که به علت آتش سوزی کاملا شعله ور است.

ملکی ادامه داد: زمانی آتش‌نشان ها به محل رسیدند آتش از درب این مغازه به بیرون شعله ور بود و دود بسیار غلیظی هم طبقات بالایی را فراگرفته و اطلاعات اولیه حاکی از این بود که فردی داخل مغازه محبوس شده است.

وی گفت: آتش‌نشانان ها همزمان با خاموش کردن آتش به داخل مغازه نفوذ کردند و با فردی مواجه شدند که در گوشه ای از مغازه نقش بر زمین بود و آثار سوختگی شدید روی بدن این فرد مشاهده می شد.

ملکی افزود: این فرد به بیرون منتقل و به عوامل اورژانس تحویل داده شد که بعد معاینات مشخص شد که جان خود را از دست داده است.

وی بیان کرد: گروه دیگری از آتش نشان ها با دستگاه تنفسی به طبقات بالایی رفتن و توانستند 7 نفر را که در طبقات بالای محبوس شده بودند به خارج از ساختمان هدایت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار