استاندارآذربایجان شرقی؛

آغاز عملیات ساختمانی طرح تولید بتن سبک گازی در مرند

عملیات ساختمانی طرح تولید بتن سبک گازی با حضور استاندار آذربایجان شرقی در مرند آغاز شد.

آغاز عملیات طرح تولید بتن سبک گازی در مرندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛  این طرح در شرکت صنایع خاک چینی ایران و در زمینی به مساحت 35 هکتار و با اشتغال زایی برای 800 نفر اجرا می شود.


مجید خدابخش  استاندارآذربایجان شرقی،همچنین کارخانه تولید بتن سبک گازی را که با هزینه 25 میلیارد تومان احداث شده را افتتاح کرد.


استاندار در جلسه شورای طرح و برنامه ریزی و اقتصاد مقاومتی این شهرستان گفت : مرند ظرفیت و موقعیت اجرای طرح های مختلف صنعتی ، کشاورزی و گردشگری را داراست و از هر لحاظ آماده سرمایه گذاری بخش خصوصی است.


خدابخش افزود : بسیاری از مشکلات این شهرستان به دلیل پیگیری نکردن مدیران دولتی است.


وی گفت : امیدواریم مطابق مصوبات ، طرح های شاخص اما راکد این شهرستان با برگزاری جلسات مشترک در مرکز استان تا پایان نیم سال اول امسال فعال شوند.


نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه از مدیریت ضعیف مسئولان دولتی این شهرستان در خصوص اجرای طرح ها انتقاد کرد.


حسن نژاد افزود : با وجود مصوبات مختلف در مجلس شورای اسلامی ، طرح های این شهرستان به دلیل ضعف مدیریت یا اجرا نمی شوند یا قبل از اتمام رها شده و به مرور زمان از بین می روند.


امام جمعه مرند هم از عملکرد ضعیف مدیران ادارات این شهرستان در قبال مطالبات مردم انتقاد کرد.


حجت الاسلام نعمت زاده افزود : طرح های مختلف در حوزه های بهداشتی ، صنعتی و خدماتی در مرند از سالهای گذشته شروع به فعالیت کردند ولی به دلیل نبود مدیریت قوی در شهرستان نیمه تمام ماندند.

 

انتهای پیام/

 

آغاز عملیات طرح تولید بتن سبک گازی در مرند

برچسب ها: صنعت ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.