ما به هر قیمتی قرار نیست پای برجام بایستیم/عزت و مصلحت کشور را باید حفظ کرد

امام جمعه کرمان گفت: برای مصالح کشور باید جواب قدرت ها را بدهیم تا دچار اشتباهی تاریخی نشویم ما به هر قیمتی قرار نیست پای برجام بایستیم.

 ما به هر قیمتی قرار نیست پای برجام بایستیمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام علیدادی امام جمعه کرمان و نماینده ولی فقیه در استان کرمان در خطبه های نماز جمعه این هفته با بیان آیات و روایات گناه و معصیت را یکی از دلایل عدم استحابت دعا دانست و سپس با بر شمردن ویژگیهای قرآن کریم گفت: قران با رعایت فصاحت و بلاغت کتاب هدایت و روشنگریست و در اثر تکرار کهنه نمیشود و تا بشر در دنیاست کتابی نو و جدید است زیرا مبتنی بر ذات انسانست و حقیقت آن در همه ی زمانها تجلی پیدا میکند.

وی افزود: در دنیای امروز مکاتبی در دنیا شکل گرفته که بگویند موفقیت انسان در دوری از معنویت است اما چنین نیست و قران با ایجاد خوف و ترس در انسان موجب اهمیت دادن انسان به وظایف خود میشود و مسولیت شناسی را ایجاد میکند تا بتواند از حق عدالت و دستورات الهی تبعیت کند و حق شناس باشد و مدافع حق در همه ی عرصه ها باشد.

حجت الاسلام علیدادی در خطبه ی دوم نماز جمعه امروز ضمن تلسلیت وفات حضرت خدیجه (س)  که اموالشان را در اختیار پیامبر گذاشت تا برای اسلام هزینه و خرج کند گفت: بخش قابل توجهی از پیشرفت اسلام مرهون اموال این بانوی بزرگ است.

وی همچنین ولادت امام حسن مجتبی (ع) و روز اکرام و اطعام را نیز تبریک گفت و تاکید کرد: در این ماه فقرا و نیازمندان را دریابیم و به فکر همسایگان خویش باشیم تا مبادا کسی در اطراف ما گرسنه باشند.

امام جمعه کرمان با اشاره به برخورد ایران اسلامی با کشورهای اروپایی با امریکا گفت: سخنان رهبری در جمع مسئولان حجت را برهمه تمام کرد که با بیان روشن مواضع جمهوری اسلامی گفت ما باید توجه کنیم که با خروج امریکا از برجام لازمست اروپا متعهد باشد اما اگر اخلاق را در سیاست کنار بگذارند قابل اعتماد نیستند.

وی افزود: اسراییلی ها تا از جریان مقاومت جوابی میگیرند مدتها سکوت میکنند اما در غیر اینصورت گستاخ تر میشوند پس باید برای مصالح کشور جواب این قدرتها را بدهیم تا دچار اشتباهی تاریخی نشویم ما به هر قیمتی قرار نیست پای برجام بایستیم.

حجت الاسلام علیدادی گفت: ما عزت و مصلحت کشور و غرور ملی را تحت امر مقام معظم رهبری پیش برویم و اینها خط قرمزمان هستند و تجربه تلخ ورود به برجام را کنار بگذاریم با وحدت ملی پیش برویم تا از این نقشه های شوم به سلامت عبور کنیم و حل مسائل اقتصادی مردم را به خارج گره نزنیم و دست به دست هم دهیم و کشور را در همه عرصه ها به پیشرفت برسانیم.

انتهای پیام/س

برچسب ها: نماز جمعه ، برجام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار